Megújulás kívül-belül: a XIXO Orange és a XIXO Lemon csomagolása és receptúrája is változott
Tavaszi megújulásról már hallottunk, de miért ne lehetne őszi is? A XIXO most az őszi megújulás jegyében kívül-belül változtatott két kedvelt XIXO ízén, a XIXO Orange és a XIXO Lemon csomagolásán és receptúráján is.
A XIXO két citrusos íze, a narancs és a citrom, a nagy sikert aratott XIXO Tutti Fruity aludobozok mintájára pixeles köntösbe öltözött, így már messziről észrevehető a polcokon a vidám design.
Az új XIXO dobozokba zárt narancs édes íze és a citrom frissessége gyümölcsös pezsgést hoz a mindennapokba a megújult összetételnek köszönhetően, mindezt gyümölcscukorral, tartósítószer nélkül.
A XIXO többi szénsavas termékével azonos módon, a XIXO Orange és XIXO Lemon is kizárólag 250 ml-es aludobozos verzióban kapható, így a csomagolás 100%-ban és végtelenszer újrahasznosítható, hiszen a környezetünkre is figyelnünk kell.
Kapcsolódó cikkeink
XIXO Pink Lemonade Eper- és Lime 250 ml, szénsavas üdítőital
A XIXO márka büszkén mutatja be legújabb innovációját a szénsavas…
Tovább olvasom >XIXO Lemonade Bodzavirág- és Citrom 250 ml, szénsavas üdítőital
A XIXO márka büszkén mutatja be legújabb innovációját a szénsavas…
Tovább olvasom >Döntött a WHO – rákkeltő lehet az aszpartam
A Nemzetközi Rákkutatási Ügynökség (IARC) és az Egészségügyi Világszervezet (WHO),…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ha kell egy kis… energia
Az energiaitalok piaca egyre több fogyasztót vonz az energiaszükséglet gyors és…
Tovább olvasom >Több helyi termesztésű paradicsomot kínálna a vásárlóknak a Coop Sweden
Növelni kívánja a svédországi termesztésű paradicsom arányát üzletei kínálatában a…
Tovább olvasom >OECD: Az élelmiszerár-infláció meredeken csökkent a legtöbb országban
Javított kissé idei és jövő évi globális növekedési előrejelzésén a…
Tovább olvasom >