Megújul Magyaroszág elsőszámú pálinkamárkája
A pálinka sikertörténete nem a múltban keresendő, hanem az állandó, prémium minőségben. A megújuló Rézangyal célja, hogy a márkanév nemzetközi szinten is megbízható választást jelentsen a fogyasztóknak.
2016-tól felfrissült külsővel, de a megszokott prémium minőségű tartalommal folytatja piaci tevékenységét a magyar pálinkakultúra meghatározó szereplője. Az első komolyabb nemzetközi sikereket elért pálinka brand új vizuális megjelenése illeszkedik a vállalat új marketing stratégiájához, de a márka önazonosságát meghatározó elemek változatlanok maradnak.
A Rézangyal az ország legjobb minőségű, prémium párlatainak felvásárlásával, és azok saját üzemében történő házasításával a piacon elsőként tudott egyenletesen magas minőségű termékeket előállítani. Ezzel a Rézangyal lett Magyarország első pálinkamárkája, amely termékeinek minősége tekintetében képes felvenni a versenyt a nagy nemzetközi alkohol brandekkel.
„A kis főzdék által kínált változó minőség a Rézangyal számára mindig elfogadhatatlan volt. Célunk, hogy a Rézangyal pálinkák biztos választást jelentsenek mindenkinek. A kis főzdék által előállított évjáratonként, esetleg főzetenként változó minőség nem járható út a nemzetközi érvényesülés felé vezető úton, ugyanis ez nem tükrözi a külföldön állandó vodka, tequila, whiskey, rum minőséghez szokott fogyasztók igényeit” – mondta el Borbáth Gabriella, a márka blendmestere.
A mostani frissítés keretében megújul a Rézangyal logó, a termékek címkéi, a márka hivatalos weboldala (www.rezangyalpalinkak.hu), valamint az összes marketing-kommunikációs eszköz a POS-ektől az autókig. Az új dizájn egyik kiemelt célja, a fiatal vásárlóközönség megszólítása, amit talán az új “Akkor… Iszunk egy pálinkát?!” szlogen demonstrál a legjobban.
„Az újratervezés során igyekeztünk megtartani a márka arculati elemeinek jól ismert jellegét. Nem szerettünk volna szakítani a már bevezetett és évek óta használt motívumokkal, viszont mindenképp fontosnak tartottuk ezek modernizációját, stilizálását. Nagyszerű példa erre a logo, ami – bár rögtön beazonosítható volt – vizuálisan és alkalmazhatósági szempontból sem volt ideális. Az új logo meg tudott maradni eredeti formájában, de újrarajzolásának és új vonalvezetésének köszönhetően sokkal tisztább, használhatóbb képet ad. A redesign célja, hogy fiatalítsunk és vagányságot csempésszünk a márka életébe.” – mondta el Haász Dömötör, a Rézangyal marketing vezetője.
A márka arculat megújításában HEYTHERE kommunikációs ügynökség volt a Rézangyal segítségére. (www.heythere.hu)
Jelenleg a Rézangyal márka 4 termékcsaládjának (Rézangyal Classic Válogatás, Rézangyal 55%, Rézangyal Ágyas Pálinkák, Fűszeres Meggy Likőr) összesen 24 terméke érhető el a boltok polcain.
Kapcsolódó cikkeink
Fókuszban a valós idejű marketing a Mastercard Space4Commerce konferenciáján
A Mastercard Space4Commerce konferencia bemutatja, hogyan alakítják át az azonnali…
Tovább olvasom >Az AI-jal igyekszik személyre szabni a marketinget a Mondelēz
Új platformot indít a Mondelēz, amellyel célja globális marketingképességeinek javítása…
Tovább olvasom >Magyar marketingigazgatót nevezett ki a Groupe SEB Közép-Európában
A Groupe SEB közép-európai központja kinevezte új marketingigazgatóját, Raskó Enikőt.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >