Megújul és prémium kategóriába lép a Kozel
A világban zajló sörforradalom alaposan átformálta a magyar fogyasztók ízlését is. Hódítanak a változatos ízű, magas minőségű sörök. Erre reagálva a világon a legnagyobb mennyiségben értékesített* cseh márka, a Kozel idén januártól megújul és Kozel Premium lager névvel válik elérhetővé a magyar piacon.
Sörforradalom tört ki az elmúlt néhány évben a világon, így Európában is. A fogyasztók megkedvelték a változatos ízeket, a magas minőségű termékeket, fontosnak tartják az italok származási helyét is. A cseh sörök egyértelműen ezen folyamatok nyertesei, hiszen minden ponton megfelelnek a megváltozott igényeknek. A fogyasztók készek több pénzt áldozni a minőségi termékekre, így a cseh főzdék javarészt prémium és szuperprémium kategóriájú termékei sikeresen hódítanak a piacon. A különféle cseh sör márkák közül a Kozel márka számít a legtöbbet vásárolt márkának Csehországban és az egész világon. Népszerűségét jól mutatja, hogy több mint 100 cseh és nemzetközi szakmai elismerés büszke tulajdonosa. Volt már az Év Cseh Söre, több érmet is elhozott a World Beer Awards-on, de nyert például Ausztrál Nemzetközi Sör Díjat is.
Hasonló folyamatoknak lehetünk szemtanúi Magyarországon is. A hazai vásárlók is nyitottak arra, hogy új dolgokat próbáljanak ki, ezért nálunk is előnyben részesítik a gazdagabb ízvilágú prémium és minőségi söröket. A világ más részeihez hasonlóan a cseh sörök rendkívül népszerűek Magyarországon is, piaci részesedésük egyre nagyobb. Kedveltségüknek elsősorban az az oka, hogy megtestesítik a kiváló minőséget, valamint a legszebb sörfőzési hagyományokat. A gazdagabb ízvilágú sörök iránt mutatkozó keresletre reagálva a Dreher Sörgyárak úgy döntött, hogy 2019. januárjától Magyarországon is piacra dobja a Kozel Premium lager sörét, váltva a Kozel svetly-t. A vállalat stratégiájának egyik sarokköve a prémiumportfólió bővítése, amelynek fontos lépése a Kozel márka megújítása és prémium kategóriába emelése.
A terméknek magasabb az extrakttartalma (11,25 B°) és az alkoholtartalma (4,6 %) a Kozel svetly-hez képest, így ezeknek köszönhetően a Kozel Premium lager testesebb, habosabb és sötétebb színű. Kóstolva gazdagabb, karakteresebb ízekkel találkozik a fogyasztó. Vojtěch Homolka sörmesterígy jellemzi: „A Kozel Premium lager közepesen malátás sör, kiegyensúlyozott ízvilága rendkívül ihatóvá és kellemesen friss ízűvé teszi.”
Az új recept piacra kerülését a megváltozott csomagolás is jelzi. A palackokra és a dobozokra „Új recept, gazdagabb ízvilág!” feliratú, piros színű címke kerül. A márkabevezetést TV reklám, óriásplakát kihelyezés, digitális kommunikáció, PR, valamint erős vendéglátóhelyi és bolti kommunikáció támogatja.
Kapcsolódó cikkeink
Donald Trump tervezett vámjai kihívások elé állítják az amerikai alkoholipart
Donald Trump, az Egyesült Államok elnökjelöltje, 25%-os vámot javasolt a…
Tovább olvasom >Fenntarthatóbb sörök – A nap képe
Sörök nem szabványos, frissként nem eladható gyümölcsökből.
Tovább olvasom >NIQ: Nem hátba veregetésre, mentorfigurákra van szüksége a fiataloknak
Egy átlagos magyar felnőtt a családján és a munkahelyén kívül…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >