Megújul a Tesco pékáru-választéka az új kenyér ünnepének alkalmából
Az új kenyér ünnepének alkalmából megújul a Tesco pékáru-választéka, melynek során közel 20 új termék kerül a polcokra. Az áruházlánc kínálatának bővítése során törekszik az egészséges táplálkozás és a vásárlói igények figyelembevételére, így saját gyártású pékárui között már graham, burgonyás és tönköly tésztával készült kenyerek és reggeliző termékek is megtalálhatók.
A Tesco áruházakban működő 116 pékségben évente 25,6 millió kg hazai búzalisztet használnak fel, mely eléri az éves lisztfelhasználás kb. 85%-át. Az éves szinten eladott 10 millió db kenyérből mintegy 7 millió db készül az áruházlánc pékségeiben.
A Tesco folyamatosan alkalmazkodik a fogyasztók igényeihez és vásárlási szokásaikhoz és ennek megfelelően alakítja választékát. Az igényekre reagálva augusztus második felétől megjelennek a kínálatban a hagyományos, fehér és félbarna kenyerek mellett a graham, burgonyás és tönköly tésztával készült termékek, illetve a szintén népszerű szénhidrát csökkentett, élesztőmentes, prémium burgonyás, rozsos és pur pur készítmények. Újdonságnak számít az áruház kínálatában a focaccia, az olasz eredetű, többféle ízesítésű kenyérfajta, mely mostantól olivás és pizzás-fetás ízekben is megtalálható a Tesco pékségeiben.
Nemcsak a kenyér félék, hanem a csomagolt pékáru és a reggeliző termékek tekintetében is újdonságokkal várja vásárlóit a Tesco. Csomagolt pékáru kategóriába bekerültek a választékba a glutén- és adalékanyag-mentes pékáruk, a reggeliző választék pedig új, saját gyártású pizzákkal bővül. Az Őszi ízek elnevezésű kampány részeként a magvas-szilvás papucs, a fügés rombusz és a káposztás táska kerülnek a polcokra.
A Tesco folyamatosan fejleszti pékáru-kínálatát az alapanyag, a méret és az összetétel szempontjából, hogy a vásárlók a lehető legjobb minőséget kapják, kedvező áron. Az áruházlánc eddigi tapasztalatai pedig azt mutatják, hogy a fejlesztések jó irányba haladnak, hiszen a tavaszi megújulás hatására több mint 5 százalékos forgalomnövekedés realizálódott.
Kapcsolódó cikkeink
Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Új tananyagot fejlesztett a kereskedelmi képzőhelyek számára az Oktatási Hivatal a Tesco közreműködésével
A kereskedelem teljes spektrumát felölelő, államilag akkreditált, új tananyagot fejlesztett…
Tovább olvasom >Népszerűek a szupermarket-tartalmak a TikTokon
A TikTok rövid, szórakoztató videói egyre népszerűbb marketingeszközzé válnak az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mészáros Csoport újabb lépése a baromfi-iparban: teljes irányítás a Gallicoop felett
Január 27-én egy érdekes dokumentum jelent meg a Gazdasági Versenyhivatal…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Újabb gyártástechnológiával bővül a Henkel környei gyára
A Henkel Adhesive Technologies környei ragasztógyárában ünnepélyes keretek között avatták…
Tovább olvasom >