Megújul a Tesco pékáru-választéka az új kenyér ünnepének alkalmából
Az új kenyér ünnepének alkalmából megújul a Tesco pékáru-választéka, melynek során közel 20 új termék kerül a polcokra. Az áruházlánc kínálatának bővítése során törekszik az egészséges táplálkozás és a vásárlói igények figyelembevételére, így saját gyártású pékárui között már graham, burgonyás és tönköly tésztával készült kenyerek és reggeliző termékek is megtalálhatók.
A Tesco áruházakban működő 116 pékségben évente 25,6 millió kg hazai búzalisztet használnak fel, mely eléri az éves lisztfelhasználás kb. 85%-át. Az éves szinten eladott 10 millió db kenyérből mintegy 7 millió db készül az áruházlánc pékségeiben.
A Tesco folyamatosan alkalmazkodik a fogyasztók igényeihez és vásárlási szokásaikhoz és ennek megfelelően alakítja választékát. Az igényekre reagálva augusztus második felétől megjelennek a kínálatban a hagyományos, fehér és félbarna kenyerek mellett a graham, burgonyás és tönköly tésztával készült termékek, illetve a szintén népszerű szénhidrát csökkentett, élesztőmentes, prémium burgonyás, rozsos és pur pur készítmények. Újdonságnak számít az áruház kínálatában a focaccia, az olasz eredetű, többféle ízesítésű kenyérfajta, mely mostantól olivás és pizzás-fetás ízekben is megtalálható a Tesco pékségeiben.
Nemcsak a kenyér félék, hanem a csomagolt pékáru és a reggeliző termékek tekintetében is újdonságokkal várja vásárlóit a Tesco. Csomagolt pékáru kategóriába bekerültek a választékba a glutén- és adalékanyag-mentes pékáruk, a reggeliző választék pedig új, saját gyártású pizzákkal bővül. Az Őszi ízek elnevezésű kampány részeként a magvas-szilvás papucs, a fügés rombusz és a káposztás táska kerülnek a polcokra.
A Tesco folyamatosan fejleszti pékáru-kínálatát az alapanyag, a méret és az összetétel szempontjából, hogy a vásárlók a lehető legjobb minőséget kapják, kedvező áron. Az áruházlánc eddigi tapasztalatai pedig azt mutatják, hogy a fejlesztések jó irányba haladnak, hiszen a tavaszi megújulás hatására több mint 5 százalékos forgalomnövekedés realizálódott.
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >Ismét együtt a Momentán Udvar és a Rossmann a Művészetek Völgyében
A Rossmann idén is csatlakozott a Momentán Udvar programjaihoz a…
Tovább olvasom >