Megújul a Tesco pékáru-választéka az új kenyér ünnepének alkalmából
Az új kenyér ünnepének alkalmából megújul a Tesco pékáru-választéka, melynek során közel 20 új termék kerül a polcokra. Az áruházlánc kínálatának bővítése során törekszik az egészséges táplálkozás és a vásárlói igények figyelembevételére, így saját gyártású pékárui között már graham, burgonyás és tönköly tésztával készült kenyerek és reggeliző termékek is megtalálhatók.
A Tesco áruházakban működő 116 pékségben évente 25,6 millió kg hazai búzalisztet használnak fel, mely eléri az éves lisztfelhasználás kb. 85%-át. Az éves szinten eladott 10 millió db kenyérből mintegy 7 millió db készül az áruházlánc pékségeiben.
A Tesco folyamatosan alkalmazkodik a fogyasztók igényeihez és vásárlási szokásaikhoz és ennek megfelelően alakítja választékát. Az igényekre reagálva augusztus második felétől megjelennek a kínálatban a hagyományos, fehér és félbarna kenyerek mellett a graham, burgonyás és tönköly tésztával készült termékek, illetve a szintén népszerű szénhidrát csökkentett, élesztőmentes, prémium burgonyás, rozsos és pur pur készítmények. Újdonságnak számít az áruház kínálatában a focaccia, az olasz eredetű, többféle ízesítésű kenyérfajta, mely mostantól olivás és pizzás-fetás ízekben is megtalálható a Tesco pékségeiben.
Nemcsak a kenyér félék, hanem a csomagolt pékáru és a reggeliző termékek tekintetében is újdonságokkal várja vásárlóit a Tesco. Csomagolt pékáru kategóriába bekerültek a választékba a glutén- és adalékanyag-mentes pékáruk, a reggeliző választék pedig új, saját gyártású pizzákkal bővül. Az Őszi ízek elnevezésű kampány részeként a magvas-szilvás papucs, a fügés rombusz és a káposztás táska kerülnek a polcokra.
A Tesco folyamatosan fejleszti pékáru-kínálatát az alapanyag, a méret és az összetétel szempontjából, hogy a vásárlók a lehető legjobb minőséget kapják, kedvező áron. Az áruházlánc eddigi tapasztalatai pedig azt mutatják, hogy a fejlesztések jó irányba haladnak, hiszen a tavaszi megújulás hatására több mint 5 százalékos forgalomnövekedés realizálódott.
Kapcsolódó cikkeink
Meghosszabbított határidővel, november 15-ig lehet pályázni a Tesco programjában a helyi fiatalok és közösségek jövőjére biztosított támogatásért
A nagy érdeklődésre való tekintettel a Tesco meghosszabbította a „Start…
Tovább olvasom >Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >