Megújul a HELL jegeskávé termékcsaládja
A mai naptól új néven, egységesebb, ráncfelvarráson átesett csomagolással és finomhangolt receptúrával készülnek hazánk piacvezető márkájának* fogyasztásra kész jegeskávéi. A bejelentés értelmében az eddig ENERGY COFFEE néven ismert, közkedvelt jegeskávé márkát HELL ICE COFFEE-ként találhatjuk meg az üzletekben, erőteljesebb, az anyamárkától függetlenedett, önálló imázzsal és kommunikációval.
A HELL 2019 nyarán vezette be ENERGY COFFEE termékcsaládját, 3 ízzel. A kiváló minőség, a valódi magyar tej, az Arabica és Robusta kávékivonat, illetve a harmonikus ízvilág gyorsan elnyerte a fogyasztók tetszését: 2020-ra mind érték, mind eladott darabszám tekintetében a termékcsalád első lett a fogyasztásra kész jegeskávék magyarországi kiskereskedelemi piacán, és ezt a pozíciót immár három éve őrzi is. Ráadásul a ENERGY COFFEE mára igazi nagycsaláddá vált, hiszen a 7 íz között a klasszikus jegeskávék kedvelői éppen úgy megtalálják kedvencüket (Latte, Cappuccino, Double Espresso), mint a különlegességeket keresők (Rum Walnut, Salted Caramel), vagy a speciális étrendet követők (hozzáadott cukor nélkül készülő Slim Latte, laktózmentes Coconut).
A márka bevezetése és felfutása óta azonban eltelt négy év, és időszerűvé vált, hogy a két nagy márka, a HELL ENERGY és az ENERGY COFFEE elkülönüljön egymástól, mind stratégiai, mind kreatív szempontból. Ennek első lépéseként új nevet kap a termékcsalád, így a jegeskávé kedvelői ezentúl HELL ICE COFFEE néven találják meg a boltok polcain a termékeket, ezzel is elősegítve a márka még könnyebb megértését. A névváltással párhuzamosan megújulnak a 250 ml-es, végtelenszer újrahasznosítható alumíniumdobozos csomagolások is, így az egész portfolió egységesebb, letisztult designt kap, illetve a szemfülesek a receptúrában is felfedezhetnek apróbb tökéletesítéseket.
„Úgy éreztük, itt az ideje annak, hogy finomhangoljuk jegeskávéink csomagolását és receptúráját. Szerettük volna egy kicsit erőteljesebben a kávé kategóriába pozícionálni a márkát, így mostantól mindenki számára egyértelmű, hogy mit is várhat ezektől az italoktól: coolságot, bevállalósságot, lazaságot, kiváló minőséget, széles ízválasztékot, valódi kávékivonatot, legalább 40mg/100ml koffeintartalmat, mindezt természetesen végtelenszer újrahasznosítható csomagolásban”
– mondta el Szekeres Dóra, a HELL ICE COFFEE senior brand managere.
Az újrapozícionálást egy nagyszabású marketing kampány is támogatja. Március elején elindul a HELL ICE COFFEE saját Facebook, Instagram és TikTok oldala, majd áprilisban már online és televíziós reklámok, illetve kültéri reklámhordozók is népszerűsítik a megújult márkát a hazai és nemzetközi piacon, hiszen a HELL ICE COFFEE-k immáron közel 30 országban elérhetőek.
*Értékbeli forgalom és eladott darabszám tekintetében (Nielsen 2022)
Kapcsolódó cikkeink
Díjjal zárja az évet a HELL
Amellett, hogy több piacvezető márkával és több mint 60 országot…
Tovább olvasom >Díjeső a 15. POP versenyen
Ötödik alkalommal nyerte el a Coca-Cola HBC nevezése az „Év…
Tovább olvasom >Újít a HELL: megérkezett az 500 ml-es termékvonal
A HELL márkanév már hosszú ideje ismert az energiaital-piacon, köszönhetően…
Tovább olvasom >További cikkeink
Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >