Megújítja a Tesco az értékcsökkentett termékek kihelyezését az Egyesült Királyságban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2022. 11. 18. 09:11

Átalakítja a Tesco az üzleteiben az értékcsökkentett termékek számára fenntartott részt: a cél, hogy a spórolni igyekvő vásárlók számára szembeötlőbbek legyenek e termékek.

A vásárlók karácsonyig 100 üzletben válogathatnak az átalakított részlegen a termékek közül, ám a jövő évben tovább bővül ezen üzletek köre.

A lépésre azért került sor, mert a YouGov közelmúltban végzett felmérése szerint a vásárlók 69%-a aktívan keresi az akciós termékeket. A megkérdezettek mintegy 33%-a azt is elárulta, hogy ma már gyakrabban keresi az árkedvezménnyel érintett árucikkeket.

A lánc szerint az értékcsökkentett termékek közül mindig is a hús volt a legnépszerűbb, amelyet a készételek, a zöldségek és a desszertek követtek a sorban.

A hír a Tesco 2022-es karácsonyi kampányának indulásával együtt érkezett, amely azt ígéri, hogy az ünnep idén mindenki számára „megfizethető és örömteli” lesz. Az Egyesült Királyság legnagyobb üzletláncának karácsonyi kampánya elismeri, hogy bár „az öröm jelenleg hiánycikk lehet”, a Tesco segít a vásárlóknak a rendelkezésükre álló pénzkerettől függetlenül „stílusosan ünnepelni”.

Grocery Gazette

Kapcsolódó cikkeink