Megugrott az USA-ban a szeszesitalok eladása
Nagy emelkedés mutatkozott a szeptember 19-ig tartó négy héten az Amerikában értékesített szeszesitalok volumenében, derül ki az AC Nielsen statisztikáiból. A legnagyobb nyertes a Diageo (a Zwack partnere), mely promóciós akcióinak köszönhette sikerét.
Az AC Nielsen a szupermarketek értékesítését vizsgálta, mely csupán a piac 20 százalékát fedi le. A rendelkezésre álló adatok szerint a vizsgált időszakban az amerikai szeszesital-értékesítések 6,6 százalékkal emelkedtek a tavalyi hasonló időszakhoz képest. Az érték az elmúlt hónapokban látott 2-3 százalékos növekedésekhez képest kimagaslónak tekinthető.
A nagy növekedést látva persze meg kell jegyezni, hogy a vizsgált periódusra esett a Munka Ünnepe, mely felhajtóerőt jelenthetett az értékesítési számokban. Mindezen túl a vállalatok által megvalósított rövidtávú promóciók is felfele húzták a statisztikát.
A Zwack partnere, a Diageo ennek köszönhetően például igen kimagasló, 10,4 százalékos volumenbővülést érhetett el.
Bár a promócióknak köszönhetően a Diageo értékesítési árai kisebbek voltak a tavalyinál és a többiekéhez képest is a legnagyobbnak számít a 3,2 százalékos visszaesés, a társaság forgalma (a csökkenő árak hatására robbanó értékesítési volumennek köszönhetően) 7,1 százalékkal a legnagyobb mértékben növekedett.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >