Megugrott az USA-ban a szeszesitalok eladása
Nagy emelkedés mutatkozott a szeptember 19-ig tartó négy héten az Amerikában értékesített szeszesitalok volumenében, derül ki az AC Nielsen statisztikáiból. A legnagyobb nyertes a Diageo (a Zwack partnere), mely promóciós akcióinak köszönhette sikerét.
Az AC Nielsen a szupermarketek értékesítését vizsgálta, mely csupán a piac 20 százalékát fedi le. A rendelkezésre álló adatok szerint a vizsgált időszakban az amerikai szeszesital-értékesítések 6,6 százalékkal emelkedtek a tavalyi hasonló időszakhoz képest. Az érték az elmúlt hónapokban látott 2-3 százalékos növekedésekhez képest kimagaslónak tekinthető.
A nagy növekedést látva persze meg kell jegyezni, hogy a vizsgált periódusra esett a Munka Ünnepe, mely felhajtóerőt jelenthetett az értékesítési számokban. Mindezen túl a vállalatok által megvalósított rövidtávú promóciók is felfele húzták a statisztikát.
A Zwack partnere, a Diageo ennek köszönhetően például igen kimagasló, 10,4 százalékos volumenbővülést érhetett el.
Bár a promócióknak köszönhetően a Diageo értékesítési árai kisebbek voltak a tavalyinál és a többiekéhez képest is a legnagyobbnak számít a 3,2 százalékos visszaesés, a társaság forgalma (a csökkenő árak hatására robbanó értékesítési volumennek köszönhetően) 7,1 százalékkal a legnagyobb mértékben növekedett.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >