Megszólal a Lidl
A reklámfilm kapcsán kérdeztük a Lidl képviselőit, hogy az új élelmiszertörvényre miként készülnek, megfelelnek-e a követelményeknek, és hogyan tervezik a közelgő hónapokat, a jövő évi, további expanziót. Kérdéseinkre Kovács Gergely, a Lidl beszerzési igazgatója válaszolt:– Természetesen törekszünk megfelelni a követelményeknek, bár a törvény alapját képező kódex-tervek egyeztetésekor nem kaptunk meg minden szükséges információt, és így nem vontak be minket teljes körűen. Minden közhiedelemmel ellentétben a magyar termékek egyáltalán nem a legolcsóbbak, viszont legtöbbször nagyon jó minőséget képviselnek, és mi amellett, hogy az olcsó áraknak kedvezünk, hiszen vásárlóink is ez irányba változnak, a minőséget helyezzük előtérbe. Ezért például friss áruból, mint friss hús, baromfi, pékáru, szinte csak hazai kapható az áruházakban, de a zöldség és gyümölcsnek is túlnyomó része, amennyire a szezonalitás megengedi, magyar termék, hasonlóan a tejtermékekhez, sajtokhoz. És ami fontos, hogy úgy tapasztaljuk, igény is van erre vásárlóink körében, így ezen nem változtatunk! A márkatermékek és private labelek aránya továbbra is nagyjából egy a kilenchez, és így is marad a jövőben. Az idénre tervezett 20-22 áruháznyitás (és a hozzá kapcsolódó forgalombővítés) a következő években is egy átlagos expanzió, amit követni fogunk. De a jelen helyzetben csak rövid távra tervezünk, a hosszabb, ötéves tervek elkészítésének nem most van az ideje.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >