Megszegni a konvenciókat
Magyarország legnagyobb sörgyártójának, a Borsodi Sörgyár ZRt.-nek marketingigazgatói pozícióját 2007 januárjától Mészáros Zsolt tölti be.A szakember számára nem ismeretlen az FMCG-termékek kommunikációja. Az Unilevernél 13 évet töltött el különböző marketingfeladatokkal, -pozíciókban. Pályafutását sales gyakornokként kezdte, később a jégkrémdivízió brand managere, majd a vállalat dél-afrikai jégkrémdivíziójának marketingmenedzsere lett három éven keresztül. Hazatérve 2001-től 2006-ig az Unilever élelmiszer-üzletágánál dolgozott, a marketing mellett a sales és a trade marketing területek tartoztak az irányítása alá Magyarország, Szlovénia és Horvátország vonatkozásában.
– A legnagyobb kihívás az új pozíciómban az óriási verseny – nyilatkozta lapunknak. – Kevés olyan ország és piac van, ahol három nagy cég versenyez úgy, hogy mindegyik nagyjából a piac egyharmadát tudja magáénak. Kreativitásom a Borsodi Sörgyár marketingigazgatójaként arra irányul, hogy megszegjük a konvenciókat és a sztereotípiákat. Ehhez kockázatot kell vállalnunk, hogy megmutathassuk, mennyivel többre vagyunk képesek. De akármilyen kemény is a munka, mindig ott van az élet habos oldala!
Mészáros Zsolt új pozíciójában egy kreatív ügynökségi feladatokra kiírt tender második fordulójába csöppent. Egy tender mindig jó alkalom arra, hogy áttekintsék a múltat, új impulzusokat kapjanak arról, más ügynökségek hogyan tekintenek a Borsodira. Azóta már döntés is született: 10 év sikeres kapcsolat után a Young & Rubicam helyett a McCann Erickson nyerte el bizalmukat a márka további építésében.
– Tudtam, hogy a Borsodi sör piacvezető, de hogy ennyire egészséges és erős márka, még engem is meglepett. Óriási lehetőség és ugyanakkora felelősség egy ilyen jelentőségű márka fejlesztése – foglalja össze első benyomásait a Borsodi Sörgyár ZRt. új marketingigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >