Megrohamozták a magyar standot az idei HOFEX-en
Nagy sikerrel zárult a magyar részvétel az idei HOFEX-en, Hongkongban. A május 8-11. között megrendezett, Ázsia vezető vendéglátóipari és élelmiszer kiállításán a magyar kiállítók komoly érdeklődésről és számos üzleti tárgyalásról számoltak be. A 30 éves múlttal rendelkező kiállításon az Agrármarketing Centrum (AMC) 54 négyzetméteres közösségi standdal jelent meg.
Elégedetten zárták a 4 napos eseményt a hazai kiállítók, amely során számtalan érdeklődő és potenciális üzletkötő fordult meg a magyar standnál, köszönhetően a kiváló minőségű termékek széles választékának, illetve a rendezvényt megelőző felkészülésnek.
A látogatók közül sokan ismerték Magyarországot és az ország főbb termékeit, azonban nekik is tartogatott újdonságot a kínálat. A magyar közösségi kiállítók többek között ínycsiklandó, sertéstermékekből összeállított kóstolófalatokat, szalámiféléket, füstölt és érlelt sonkákat, illetve vegyes élelmiszereket és borokat mutattak be az érdeklődők számára, de a vendégek megismerkedhettek olyan különlegességgel is, mint például a szarvasgombás tokaji borzselé.
A kínai és hongkongi piacról egyaránt elmondható, hogy évről évre nő a kereslet a prémiumtermékek iránt, nagy az árverseny, valamint megfelelő árumennyiséggel is rendelkeznie kell az eladónak. A kiállítók szerint az üzletkötés hosszabb, bizalmi kapcsolaton alapuló folyamat, mindamellett meghálálja a befektetett időt és fáradságot.
Az idei évben 72 ország 2661 kiállítója vonultatta fel termékeit a HOFEX-en.
Kapcsolódó cikkeink
48 milliárd forint vissza nem térítendő eszközbeszerzési támogatásra pályázhatnak a kkv-k
Negyvennyolcmilliárd forint vissza nem térítendő, eszközbeszerzési és technológiafejlesztési támogatásra pályázhatnak…
Tovább olvasom >Bajnokok építik a jövőt
„Az élelmiszeripar nemzeti bajnokai jelentik a jövő zálogát. Az általuk…
Tovább olvasom >Várakozások az USA-ban
Az amerikai Nation’s Restaurant News november eleji cikkében azt taglalta,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >