Megrohamozták a magyar standot az idei HOFEX-en
Nagy sikerrel zárult a magyar részvétel az idei HOFEX-en, Hongkongban. A május 8-11. között megrendezett, Ázsia vezető vendéglátóipari és élelmiszer kiállításán a magyar kiállítók komoly érdeklődésről és számos üzleti tárgyalásról számoltak be. A 30 éves múlttal rendelkező kiállításon az Agrármarketing Centrum (AMC) 54 négyzetméteres közösségi standdal jelent meg.
Elégedetten zárták a 4 napos eseményt a hazai kiállítók, amely során számtalan érdeklődő és potenciális üzletkötő fordult meg a magyar standnál, köszönhetően a kiváló minőségű termékek széles választékának, illetve a rendezvényt megelőző felkészülésnek.
A látogatók közül sokan ismerték Magyarországot és az ország főbb termékeit, azonban nekik is tartogatott újdonságot a kínálat. A magyar közösségi kiállítók többek között ínycsiklandó, sertéstermékekből összeállított kóstolófalatokat, szalámiféléket, füstölt és érlelt sonkákat, illetve vegyes élelmiszereket és borokat mutattak be az érdeklődők számára, de a vendégek megismerkedhettek olyan különlegességgel is, mint például a szarvasgombás tokaji borzselé.
A kínai és hongkongi piacról egyaránt elmondható, hogy évről évre nő a kereslet a prémiumtermékek iránt, nagy az árverseny, valamint megfelelő árumennyiséggel is rendelkeznie kell az eladónak. A kiállítók szerint az üzletkötés hosszabb, bizalmi kapcsolaton alapuló folyamat, mindamellett meghálálja a befektetett időt és fáradságot.
Az idei évben 72 ország 2661 kiállítója vonultatta fel termékeit a HOFEX-en.
Kapcsolódó cikkeink
Több ezer milliárd forintból fejlődhet a hazai élelmiszeripar
A lakosság elkötelezett a hagyományos termékek mellett, ezért az alternatív…
Tovább olvasom >Megnyíltak a kereskedelmi, sport- és kulturális létesítmények Izraelben
Megnyíltak vasárnap a boltok, a bevásárlóközpontok és a piacok, valamint…
Tovább olvasom >Szállodaszövetség: a védettek mehessenek étterembe, szállodába!
A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége (MSZÉSZ) szeretné elérni, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eljött az érdekelt felek kapitalizmusának ideje
A Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért (BCSDH) taggyűlése az…
Tovább olvasom >Fókuszban a vezetés és kommunikáció a pandémia alatt (Lakatos Zsófiával a Davosi Online Kommunikációs Csúcstalálkozón)
„Vezetés a viharos időkben” címet viseli az idei Davosi Online…
Tovább olvasom >Hogyan lehet a TikTokon hirdetni?
Mindent megtudhatunk az ingyenes webináriumon, 2021. február 24-én, 14:00 órakor…
Tovább olvasom >