Megoldások a hatékonyabb kereskedelemért
Balatonalmádiban, a Ramada Hotel & Resort Lake Balaton konferenciaközpontjában került megrendezésre a Laurel cégcsoport Retail konferenciája október 15–16-án. Gyorsan változó világunkban a kereskedelem és a vásárlók igényei is változnak. Ezek kielégítésére korszerű, olykor futurisztikus eszközök állnak rendelkezésre a Laurel-csoport portfóliójában.Az előtérben a vállalat saját és kizárólagosan képviselt, valamint partneri státusban levő innovációit tekinthették meg az érdeklődők. A legnagyobb feltűnést a Star Wars-sorozatban látott hologram-megjelenítőhöz hasonló, háromdimenziós interaktív vízió, a Holobox keltette. A síkból kiemelkedő, a levegőben körbeforgó, a háromdimenziós mozgóképen kivetített, jól láthatóvá tett virtuális termékek azt jelezték, a jövő reklámhordozója már megérkezett, csak az a kérdés, melyik termékbevezetés vagy márkaújdonság kommunikációjánál fogják először használni. Felmérések szerint a térbeli megjelenítés hússzor több információt juttat ugyanannyi idő alatt az agyba, mint a síkbeli.
Technológiai cunami
Bessenyei István, a Laurel Számítástechnikai Kft. ügyvezető igazgatója szerint a robbanásszerű változások korát éljük. Aki gyorsan reagál, versenyelőnyre tehet szert. A prototípusok kora lejárt, azonnal forgalmazható megoldásokat kell nyújtani a partnereknek, amelyek gyors megtérülést és bizonyítható hatékonyságnövelést eredményeznek.
A másolás ellen az előremeneteléssel, a folyamatos fejlesztéssel védekeznek, tudatosan több lépéssel az igények előtt járnak, ami nagy invesztíciót kíván, de például válságstratégiaként is sikeresnek bizonyult. A 17 éves működési tapasztalat és a komplex szervezeti összetétel – a munkatársak között volt kereskedelmi vezetők, tanácsadók, menedzserek ugyanúgy megtalálhatók, mint számítástechnikusok, kutatók, programozók, matematikusok – lehetővé teszi a teljes körű szolgáltatás biztosítását, az egyedi fejlesztéstől a telepítésen át a 24 órás szerviz kialakításáig.
Sokféle, számszerűsíthető magyar rekorddal büszkélkedhetnek, többek között az egy éjszaka alatt 100 kassza cseréjének levezénylése vagy az eddig összesen 11 000 intelligens, PC alapú pénztárgép telepítése. A vállalat tevékenységét számos díjjal ismerték már el, 2007-ben és 2008-ban is elnyerték az IBM kitüntetését. A Microsoft régiós szinten egyedülálló elismerését pedig Atlantában vehették át. A legnagyobb elismerés mégis az, hogy a tartalmas konferenciaprogram magas színvonalához a Laurel vezetői mellett olyan neves szakmai személyiségek előadásai járultak hozzá, mint Feiner Péter, az OKSZ elnöke, Harmati László, az FHB vezérigazgatója, Murányi László, a COOP vezérigazgatója.
Bessenyei István szerint, ahogy hamarosan pillanatok alatt elterjed majd a 3D televízió a háztartásokban, ugyanígy forradalmi eszközök megjelenésére számíthatunk az instore területén is.
Összebútoroztak
A kiállításon neves partnercégek is megjelentek, köztük az FHB Kereskedelmi Bank Zrt. ismertette világszinten is egyedülálló hazai fejlesztését a mobilpénztárca megoldására, amire akár ott a helyszínen be lehetett jelentkezni Pannon- és T-mobil-előfizetéssel rendelkezőknek. A bolti eszközök bemutatásához használt rendkívül szép, letisztult formavilágú boltberendezéseket, kasszabútorzatot a Caddie és a Hermes Metal magyarországi képviselete, a Rotte Group biztosította.
T. M
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >