Megnyitott a Rossmann 200. üzlete
Tovább bővíti magas színvonalú bolthálózatát a Rossmann Magyarország: idén Lajosmizsén, Budapesten a Háros utcában új üzleteket nyitott, míg Szegeden és Kiskunhalason meglévő üzleteit bővítette. A drogérialánc most a 200-dik üzletét nyitotta meg a Csepel Plázában. Március 23-tól a csepeli új üzlet 300 négyzetméter eladóterületen várja a vásárlókat több mint 10 000 féle termékkel.
A Rossmann első boltjával 1993 decemberében találkozhattak a vásárlók Debrecenben, azóta minden évben folyamatosan új üzletekkel bővül a drogérialánc hálózata vidéken és a fővárosban is. A 200-dik üzlet megnyitásának alkalmából a vállalat a Nagycsaládosok Csepeli Egyesületén keresztül 200 Rossmann sajátmárkás termékeket tartalmazó csomaggal segíti a helyi családokat.
„A Rossmann életében fontos mérföldkőhöz érkeztünk 200-dik üzletünk megnyitásával. Minden egyes bolt átadásakor bízunk abban, hogy az adott település és a környék lakói életének legtöbb pillanatában ott lehetünk termékeink révén, legyen szó szépségápolásról vagy a mindennapos háztartási feladatokról. Ez alkalommal 200 csepeli család is megismerheti termékeinket a Nagycsaládosok Csepeli Egyesületével való együttműködésünknek köszönhetően” – mondta el Flórián László, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója.
A Rossmann Magyarország a tavalyi évben az előző évhez képest 20%-kal költött többet beruházásokra, közel 2 milliárd forintot, míg 2016-os bruttó forgalma 68 milliárd forint volt, ami 11,73%-os növekedést jelent 2015-höz viszonyítva. Ezen felül a vállalat tavaly több mint 10%-kal bővítette a munkavállalói számát is, 2016 végén már összesen 1 430 főt foglalkoztatott bolthálózatában és üllői központjában.
A Rossmann mindig arra törekszik, hogy üzleteit a vásárlók számára könnyen megközelíthető helyeken – városközpontokban, sétálóutcákon, bevásárlóközpontokban – legyenek. A vásárlói kényelem javítása és az egységes üzletkép kialakítása érdekében boltjai folyamatosan megújulnak nem csak a külső és belső terek tekintetében, hanem a termékkínálat szempontjából is, amely mindig az aktuális igényekre van szabva.
A Rossmann üzletekben a vásárlók akár 16000 termék közül is válogathatnak, melyek közül 2200 sajátmárkás. A sajátmárkás termékek között megtalálhatók az áruválaszték fő elemei, mint például női és férfi kozmetikumok, hajápolók, napozószerek, gyermekkozmetikumok, pelenkák, női higiéniás termékek, tisztálkodó szerek, háztartási eszközök, illetve bio élelmiszerek. A legtöbb boltban elérhető termék akár online is megrendelhető asztali számítógépen vagy mobil alkalmazáson keresztül.
Kapcsolódó cikkeink
Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >Minőség, innováció, növekedés
A Salesrep Kft. története jól példázza, hogyan lehet a folyamatos…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >