Megnyitott a Rossmann 200. üzlete
Tovább bővíti magas színvonalú bolthálózatát a Rossmann Magyarország: idén Lajosmizsén, Budapesten a Háros utcában új üzleteket nyitott, míg Szegeden és Kiskunhalason meglévő üzleteit bővítette. A drogérialánc most a 200-dik üzletét nyitotta meg a Csepel Plázában. Március 23-tól a csepeli új üzlet 300 négyzetméter eladóterületen várja a vásárlókat több mint 10 000 féle termékkel.
A Rossmann első boltjával 1993 decemberében találkozhattak a vásárlók Debrecenben, azóta minden évben folyamatosan új üzletekkel bővül a drogérialánc hálózata vidéken és a fővárosban is. A 200-dik üzlet megnyitásának alkalmából a vállalat a Nagycsaládosok Csepeli Egyesületén keresztül 200 Rossmann sajátmárkás termékeket tartalmazó csomaggal segíti a helyi családokat.
„A Rossmann életében fontos mérföldkőhöz érkeztünk 200-dik üzletünk megnyitásával. Minden egyes bolt átadásakor bízunk abban, hogy az adott település és a környék lakói életének legtöbb pillanatában ott lehetünk termékeink révén, legyen szó szépségápolásról vagy a mindennapos háztartási feladatokról. Ez alkalommal 200 csepeli család is megismerheti termékeinket a Nagycsaládosok Csepeli Egyesületével való együttműködésünknek köszönhetően” – mondta el Flórián László, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója.
A Rossmann Magyarország a tavalyi évben az előző évhez képest 20%-kal költött többet beruházásokra, közel 2 milliárd forintot, míg 2016-os bruttó forgalma 68 milliárd forint volt, ami 11,73%-os növekedést jelent 2015-höz viszonyítva. Ezen felül a vállalat tavaly több mint 10%-kal bővítette a munkavállalói számát is, 2016 végén már összesen 1 430 főt foglalkoztatott bolthálózatában és üllői központjában.
A Rossmann mindig arra törekszik, hogy üzleteit a vásárlók számára könnyen megközelíthető helyeken – városközpontokban, sétálóutcákon, bevásárlóközpontokban – legyenek. A vásárlói kényelem javítása és az egységes üzletkép kialakítása érdekében boltjai folyamatosan megújulnak nem csak a külső és belső terek tekintetében, hanem a termékkínálat szempontjából is, amely mindig az aktuális igényekre van szabva.
A Rossmann üzletekben a vásárlók akár 16000 termék közül is válogathatnak, melyek közül 2200 sajátmárkás. A sajátmárkás termékek között megtalálhatók az áruválaszték fő elemei, mint például női és férfi kozmetikumok, hajápolók, napozószerek, gyermekkozmetikumok, pelenkák, női higiéniás termékek, tisztálkodó szerek, háztartási eszközök, illetve bio élelmiszerek. A legtöbb boltban elérhető termék akár online is megrendelhető asztali számítógépen vagy mobil alkalmazáson keresztül.
Kapcsolódó cikkeink
Arcápolás új szintre emelve
Az arcápolás piacán az innovációk soha nem látott ütemben formálják…
Tovább olvasom >Megnyitja századik üzletét Ukrajnában a JYSK
Megnyitja századik ukrajnai üzletét a dániai székhelyű JYSK nemzetközi kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Mórahalmon nyílt a 255. Rossmann
A Dél-alföldi régió dinamikusan fejlődő településén, Mórahalmon nyitotta meg legújabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Saját kézzel, ötévente, fehérre – így festik otthonukat a magyarok
A magyarok, csehek és szlovákok festési szokásait térképezte fel a…
Tovább olvasom >