Megnyitott a Rossmann 200. üzlete
Tovább bővíti magas színvonalú bolthálózatát a Rossmann Magyarország: idén Lajosmizsén, Budapesten a Háros utcában új üzleteket nyitott, míg Szegeden és Kiskunhalason meglévő üzleteit bővítette. A drogérialánc most a 200-dik üzletét nyitotta meg a Csepel Plázában. Március 23-tól a csepeli új üzlet 300 négyzetméter eladóterületen várja a vásárlókat több mint 10 000 féle termékkel.
A Rossmann első boltjával 1993 decemberében találkozhattak a vásárlók Debrecenben, azóta minden évben folyamatosan új üzletekkel bővül a drogérialánc hálózata vidéken és a fővárosban is. A 200-dik üzlet megnyitásának alkalmából a vállalat a Nagycsaládosok Csepeli Egyesületén keresztül 200 Rossmann sajátmárkás termékeket tartalmazó csomaggal segíti a helyi családokat.
„A Rossmann életében fontos mérföldkőhöz érkeztünk 200-dik üzletünk megnyitásával. Minden egyes bolt átadásakor bízunk abban, hogy az adott település és a környék lakói életének legtöbb pillanatában ott lehetünk termékeink révén, legyen szó szépségápolásról vagy a mindennapos háztartási feladatokról. Ez alkalommal 200 csepeli család is megismerheti termékeinket a Nagycsaládosok Csepeli Egyesületével való együttműködésünknek köszönhetően” – mondta el Flórián László, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója.
A Rossmann Magyarország a tavalyi évben az előző évhez képest 20%-kal költött többet beruházásokra, közel 2 milliárd forintot, míg 2016-os bruttó forgalma 68 milliárd forint volt, ami 11,73%-os növekedést jelent 2015-höz viszonyítva. Ezen felül a vállalat tavaly több mint 10%-kal bővítette a munkavállalói számát is, 2016 végén már összesen 1 430 főt foglalkoztatott bolthálózatában és üllői központjában.
A Rossmann mindig arra törekszik, hogy üzleteit a vásárlók számára könnyen megközelíthető helyeken – városközpontokban, sétálóutcákon, bevásárlóközpontokban – legyenek. A vásárlói kényelem javítása és az egységes üzletkép kialakítása érdekében boltjai folyamatosan megújulnak nem csak a külső és belső terek tekintetében, hanem a termékkínálat szempontjából is, amely mindig az aktuális igényekre van szabva.
A Rossmann üzletekben a vásárlók akár 16000 termék közül is válogathatnak, melyek közül 2200 sajátmárkás. A sajátmárkás termékek között megtalálhatók az áruválaszték fő elemei, mint például női és férfi kozmetikumok, hajápolók, napozószerek, gyermekkozmetikumok, pelenkák, női higiéniás termékek, tisztálkodó szerek, háztartási eszközök, illetve bio élelmiszerek. A legtöbb boltban elérhető termék akár online is megrendelhető asztali számítógépen vagy mobil alkalmazáson keresztül.
Kapcsolódó cikkeink
Kiosztotta a PLMA nemzetközi csomagolási díjait
Első alkalommal rendezte meg a PLMA az International Private Label…
Tovább olvasom >JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >Rekordidő alatt készült el a Rossmann új üllői logisztikai központja
Megkezdte új központjának rendszertechnológiai kiépítését a Rossmann drogérialánc, miután a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >