Megnyitott az év legédesebb hétvégéje
A „Kapj rá!” halfogyasztást ösztönző kampány standja hazánk legnagyobb édességfesztiválján, az Édes Napokon is várja a vendégeket. A 2018. szeptember 14-16. között, a budapesti Szent István téren, a Bazilika előtt megrendezett eseményen az ország legfinomabb édességeit kóstolhatják a látogatók. A rendezvény kitűnő alkalom arra, hogy a közönség ízelítőt kapjon az ország legkiválóbb desszertjeiből és bemutassa hazánk kézműves édességmanufaktúráit. A három napos rendezvény megnyitóján Ondré Péter, az Agrármarketing Centrum ügyvezetője köszöntötte az érdeklődőket.
Az év legédesebb hétvégéjeként emlegetett esemény három napon keresztül várja a csokoládé szerelmeseit-. A rendezvény megnyitóján Ondré Péter, az Agrármarketing Centrum ügyvezető igazgatója felelevenítette: bár a csokoládé múltja – az ősi, amerikai maják révén – több mint 2000 éves, az európai ember először 500 esztendővel ezelőtt, a spanyol konkvisztádor, Cortes személyében ízlelhetett kakaóbabból készült csokoládé italt. 500 év alatt a csokoládé szinte futótűzként elterjedt, és világraszóló karriert futott be.
Ondré Péter hozzátette: „Az Agrármarketing Centrum elsődleges célja a kiváló alapanyagokból készülő, minőségi kézműves termékek fogyasztásának ösztönzése. Bár hazánkban kakaó ültetvényekkel – éghajlati adottságaink miatt – nem rendelkezünk, desszertjeinkkel nemzetközi megmérettetéseken mégis rendre a legjobbak között szerepelünk. Elég csak az angliai Great Taste, vagy az International Chocolate Awards-ot említeni, ahol szinte minden alkalommal magyar érem is születik.”
Az ügyvezető igazgató beszédében abbéli örömének is hangot adott, hogy az édesipar egyértelmű győzelemként értékelheti, hogy a bevonóból készített édességek egyre nagyobb arányban szorulnak ki a piacról és helyüket a valódi minőséget képviselő termékek veszik át. A vásárlók ráadásul ma már széles kínálatot találhatnak a cukor-, glutén- és laktózmentes termékekből, a paleo és bio édességekből, a különféle torta, sütemény és fagylaltféleségekből, amelyek segítik az ételallergiáktól szenvedő gyermekek és szüleik életét.
Az Agrármarketing Centrum ezen a rendezvényen nem édességgel, hanem a Magyar Halgazdálkodási Operatív Program (MAHOP) Irányító Hatósága által felügyelt halfogyasztást ösztönző „Kapj rá!” kampánnyal képviselteti magát, ahol többek között halfilét és halpástétomot is kóstolhatnak a látogatók. A finom halas falatok után bizonyára jól esik majd a hagyományos és különleges desszertfélék sokaságából válogatni, amelyhez az Édes Napok mintegy ötven, – nyalánkságokat kínáló – standja bőséges lehetőséget kínál.
Kapcsolódó cikkeink
A magyar prémium élelmiszerekre van a legnagyobb kereslet Japánban
A Csendes-óceáni térség egyik legfontosabb élelmiszer- és ital szakkiállításán szervezett…
Tovább olvasom >Európából látja el Kanadát a Lindt, hogy elkerülje a vámokat
A svájci Lindt & Sprüngli csokoládégyártó Európából szállítja majd termékeit…
Tovább olvasom >Első alkalommal szerveztek katari-magyar üzleti fórumot Dohában
Először szervezett üzletember találkozót Dohában az Agrármarketing Centrum élelmiszer exportfejlesztési…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >GELATISSIMO 2026: A fagylaltipar legnagyobb szakmai találkozója Stuttgartban
A fagylaltkedvelők és a szakma képviselői izgatottan várják a következő…
Tovább olvasom >