Megnyitott az év legédesebb hétvégéje
A „Kapj rá!” halfogyasztást ösztönző kampány standja hazánk legnagyobb édességfesztiválján, az Édes Napokon is várja a vendégeket. A 2018. szeptember 14-16. között, a budapesti Szent István téren, a Bazilika előtt megrendezett eseményen az ország legfinomabb édességeit kóstolhatják a látogatók. A rendezvény kitűnő alkalom arra, hogy a közönség ízelítőt kapjon az ország legkiválóbb desszertjeiből és bemutassa hazánk kézműves édességmanufaktúráit. A három napos rendezvény megnyitóján Ondré Péter, az Agrármarketing Centrum ügyvezetője köszöntötte az érdeklődőket.
Az év legédesebb hétvégéjeként emlegetett esemény három napon keresztül várja a csokoládé szerelmeseit-. A rendezvény megnyitóján Ondré Péter, az Agrármarketing Centrum ügyvezető igazgatója felelevenítette: bár a csokoládé múltja – az ősi, amerikai maják révén – több mint 2000 éves, az európai ember először 500 esztendővel ezelőtt, a spanyol konkvisztádor, Cortes személyében ízlelhetett kakaóbabból készült csokoládé italt. 500 év alatt a csokoládé szinte futótűzként elterjedt, és világraszóló karriert futott be.
Ondré Péter hozzátette: „Az Agrármarketing Centrum elsődleges célja a kiváló alapanyagokból készülő, minőségi kézműves termékek fogyasztásának ösztönzése. Bár hazánkban kakaó ültetvényekkel – éghajlati adottságaink miatt – nem rendelkezünk, desszertjeinkkel nemzetközi megmérettetéseken mégis rendre a legjobbak között szerepelünk. Elég csak az angliai Great Taste, vagy az International Chocolate Awards-ot említeni, ahol szinte minden alkalommal magyar érem is születik.”
Az ügyvezető igazgató beszédében abbéli örömének is hangot adott, hogy az édesipar egyértelmű győzelemként értékelheti, hogy a bevonóból készített édességek egyre nagyobb arányban szorulnak ki a piacról és helyüket a valódi minőséget képviselő termékek veszik át. A vásárlók ráadásul ma már széles kínálatot találhatnak a cukor-, glutén- és laktózmentes termékekből, a paleo és bio édességekből, a különféle torta, sütemény és fagylaltféleségekből, amelyek segítik az ételallergiáktól szenvedő gyermekek és szüleik életét.
Az Agrármarketing Centrum ezen a rendezvényen nem édességgel, hanem a Magyar Halgazdálkodási Operatív Program (MAHOP) Irányító Hatósága által felügyelt halfogyasztást ösztönző „Kapj rá!” kampánnyal képviselteti magát, ahol többek között halfilét és halpástétomot is kóstolhatnak a látogatók. A finom halas falatok után bizonyára jól esik majd a hagyományos és különleges desszertfélék sokaságából válogatni, amelyhez az Édes Napok mintegy ötven, – nyalánkságokat kínáló – standja bőséges lehetőséget kínál.
Kapcsolódó cikkeink
Idén is a tavalyi áron kaphatjuk a karácsonyi halat
A tavalyinál kedvezőtlenebb időjárási körülmények hatására a haltermelők idén összességében…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Egy, két, hárs – hársmézet népszerűsítő kampány indult
A téli időszak kedvelt immunerősítője, a hársméz áll az idei…
Tovább olvasom >További cikkeink
30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat, rekordszámú,…
Tovább olvasom >Ma kezdődik a World Science Forum Budapesten
Ma kezdődik Budapesten a World Science Forum (WSF – Tudomány…
Tovább olvasom >