Megnyílt Magyarország első Rossmann Exclusive drogériája
A mai napon újra várja vásárlóit a 3. kerületi bevásárlóközpontban található Rossmann, ám ezúttal egy különleges, az országban egyedülálló kínálattal. A drogérialánc az Exclusive megnyitásával 43 új, prémium márkával bővítette portfólióját.
Az óbudai Új Udvarból átalakult Buda Entertainment & Gastro bevásárlóközpontban csütörtökön megnyitott a Rossmann Exclusive Drogéria Parfüméria. Az új üzlet elnevezése is tükrözi azt az exkluzivitást, ami egyedülálló jelenleg hazánkban, hiszen a drogéria 43 új márkát is kínál a vásárlóknak, amelyek egy részét korábban drogériában nem lehetett megvásárolni.
A 325 négyzetméteres eladótéren olyan hajápolási termékek is kaphatóak, mint a TIGI, a Toni&Guy, a Fudge vagy a Babyliss. A natúr kozmetikumok kedvelői is szélesebb palettáról választanak; a Dr. Organic, az Annemarie Börlind, a Weleda, és a Lavera is bekerült a szortimentbe.
A 43 exkluzív márka egyelőre csak az újra megnyitott, az emeletről a földszintre költözött Rossmann Exclusive-ban vásárolható meg. A kínálat bővítésével párhuzamban az üzlet dolgozói is extra képzésen vettek részt, hogy a vásárlói igényeket a választékhoz igazodva szolgálják ki.
A megújult üzlet nyitása alkalmából 3 napig tartó extra akciókkal és 10%-os végösszegi kedvezménnyel kedveskedik vásárlóinak a Rossmann. Az újranyitott egységgel együtt a drogérialánc hazánkban összesen 185 bolttal rendelkezik, és több mint 1200 embert foglalkoztat.
A boltok kialakítása során a Rossmann kiemelten figyel arra, hogy a kisgyermekesek számára is kényelmes legyen a bevásárlás. A polcok között extra széles helyet alakítottak ki, hogy babakocsival is könnyű legyen közlekedni.
A Rossmann felújított üzletének címe és nyitva tartása:
1036 Budapest, Bécsi út 38-44.
Nyitva tartás: H-P: 8:00-19:00, Szo: 8:00-17:00, V: zárva
Kapcsolódó cikkeink
Minőség, innováció, növekedés
A Salesrep Kft. története jól példázza, hogyan lehet a folyamatos…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >A Müller megnyitja zászlóshajóját a Budapest Prestige-ben
Három éven át tartó építkezés után a Müller kereskedelmi vállalat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >