Megnyílt a REWE első 100%-ban növényi alapú élelmiszerüzlete Berlinben
Megnyílt a német REWE első tisztán növényi alapú szupermarketje Berlinben, amely több mint 2700 vegán terméket kínál.
Ez az első vegán üzlet a REWE Csoport portfoliójában, amely több mint 3800 boltot üzemeltet, és a biozöldségektől kezdve a sajtokon át a húsokig mindent kínál.
A REWE Csoport operatív igazgatója, Peter Maly kijelentette:
– A REWE voll pflanzlich üzlettel megmutatjuk, hogy milyen változatos és széles a vegán termékek választéka. Az élelmiszer-kereskedelemben vegán úttörőként már jónéhányszor kaptunk elismerést, és bátorítólag hat ránk a vásárlóink részéről érkező pozitív visszhang is.
A normál REWE üzletek általában akár 1400 vegán terméket is kínálnak, a tejalternatívák és a friss kényelmi termékek különösen népszerűek a vásárlók körében.
A berlini Friedrichshain kerületben, a Warschauer Brückén található vegán üzlet 212 négyzetméteres eladótérrel rendelkezik.
Az üzletben a kiskereskedő saját márkás termékei kaphatók a REWE Bio + vegán, REWE Bio, REWE Beste Wahl és Vivess márkák alatt.
A választékban többek között zabitalok, füstölt tofu és a REWE Bio + vegán falafel golyók is megtalálhatóak.
A vállalat a Rügenwalder, az Oatly és az Alpro termékeit is kínálja, de a választékban helyet kaptak más vállalatok, így a Not Guilty biominősített édességei, mártásai és szószai, valamint a Greenforce vegán fasírtja és köttbullarja (húsgombóc) is.
Az üzletben egy fagylaltgép is található, így a vásárlók megkóstolhatják a lágy növényi alapú fagylaltot.
A vásárlók a három önkiszolgáló pénztárgép segítségével maguk szkennelhetik be a megvásárolni kívánt termékeket.
A „Scan&Go” szolgáltatás pedig lehetővé teszi, hogy a vásárlók a polcok között haladva manuálisan vagy okostelefonnal olvassák be a kosárba kerülő élelmiszereket.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A növényi alapú jövőért felhagy a hústermékgyártással a Gruppo Tonazzo
Az olasz Gruppo Tonazzo bejelentette, hogy az év végéig felhagy…
Tovább olvasom >Jelentős hatással bírnak a Lidl saját márkái a portugál gazdaságra
A Lidl Portugália saját márkás termékei közel 1 milliárd euróval…
Tovább olvasom >Lánchíd Klub októberi exkluzív: Magas vásárlóerő mellett is vannak kihívások: a belga piac, közelről
Szautner Péter, a FrieslandCampina nemzetközi vezérigazgatója a Lánchíd Klub októberi találkozóján a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >