Megnyílt a REWE első 100%-ban növényi alapú élelmiszerüzlete Berlinben
Megnyílt a német REWE első tisztán növényi alapú szupermarketje Berlinben, amely több mint 2700 vegán terméket kínál.
Ez az első vegán üzlet a REWE Csoport portfoliójában, amely több mint 3800 boltot üzemeltet, és a biozöldségektől kezdve a sajtokon át a húsokig mindent kínál.
A REWE Csoport operatív igazgatója, Peter Maly kijelentette:
– A REWE voll pflanzlich üzlettel megmutatjuk, hogy milyen változatos és széles a vegán termékek választéka. Az élelmiszer-kereskedelemben vegán úttörőként már jónéhányszor kaptunk elismerést, és bátorítólag hat ránk a vásárlóink részéről érkező pozitív visszhang is.
A normál REWE üzletek általában akár 1400 vegán terméket is kínálnak, a tejalternatívák és a friss kényelmi termékek különösen népszerűek a vásárlók körében.
A berlini Friedrichshain kerületben, a Warschauer Brückén található vegán üzlet 212 négyzetméteres eladótérrel rendelkezik.
Az üzletben a kiskereskedő saját márkás termékei kaphatók a REWE Bio + vegán, REWE Bio, REWE Beste Wahl és Vivess márkák alatt.
A választékban többek között zabitalok, füstölt tofu és a REWE Bio + vegán falafel golyók is megtalálhatóak.
A vállalat a Rügenwalder, az Oatly és az Alpro termékeit is kínálja, de a választékban helyet kaptak más vállalatok, így a Not Guilty biominősített édességei, mártásai és szószai, valamint a Greenforce vegán fasírtja és köttbullarja (húsgombóc) is.
Az üzletben egy fagylaltgép is található, így a vásárlók megkóstolhatják a lágy növényi alapú fagylaltot.
A vásárlók a három önkiszolgáló pénztárgép segítségével maguk szkennelhetik be a megvásárolni kívánt termékeket.
A „Scan&Go” szolgáltatás pedig lehetővé teszi, hogy a vásárlók a polcok között haladva manuálisan vagy okostelefonnal olvassák be a kosárba kerülő élelmiszereket.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A MAVEG meghívására újra hazánkba jön Melanie Joy
Újfent Magyarországra látogat az egyik legismertebb vegán aktivista, a Harvard…
Tovább olvasom >Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Újévi fogadalmak: két hónapnyi lendület
A foodora tapasztalatai azt mutatják, hogy az év eleji ételrendelésekre…
Tovább olvasom >További cikkeink
Föld napja: Felemás a magyar lakosság klímatudatossága
Április 22-e a Föld napja, így kifejezetten aktuális kérdés a…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >Bizalomzuhanás a globális gazdaságban az amerikai vámháború nyomán
A világgazdaság vezető szereplőinek gazdasági bizalmi indexei jelentősen romlottak az…
Tovább olvasom >