Megkezdődött a Butlersnél a ProBasic rendszer bevezetése
Sikeres volt az első Butlers üzlet átállítása a ProBasic kereskedelmi rendszerre. Az informatikai fejlesztést a lakberendezési áruház költözésével párhuzamosan, fennakadás nélkül valósították meg, így a vásárlók ebből semmit nem vettek észre. A non-food szektor számára kifejlesztett megoldást a tervek szerint hamarosan az üzletlánc többi egységében is bevezetik.
Átállt a ProBasic kereskedelmi rendszerre az első Butlers üzlet. Az áruházlánc kereste meg a Laurel cégcsoporthoz tartozó ProgAdat Kft.-t, hogy a korábbi kereskedelmi rendszert – amelyet szintén a cégcsoport szállított és üzemeltetett – szeretnék korszerűsíteni. A szakemberek bemutatták a ProBasic működését és megkezdték az egyeztetést az igényekről − tájékoztat a ProgAdat Kft. ügyvezetője.
Giesz István elmondta, az ütemtervet az áruház működési ritmusához igazították, ennek megfelelően szeptember elejére be kellett fejezni az átállást. A Corvin Plázában található üzlet éppen egyik helyiségből a másikba költözött, ezzel párhuzamosan zajlott az informatikai rendszer megújítása is. Az új háttérrendszerrel központosított adatbázis jön létre, amelyen a vezetők egy felületen, egyszerre tekinthetik át az összes bolt információit.
Az első nagy kihívás a törzsadatok átvitele volt, mint minden átállás esetén, ez kényes pont. A korábbi adatbázisokat meg kell vizsgálni, az ügyfélnek ilyenkor van lehetősége szűrni, esetleg törölni az elavulttá vált információkat. Az adatok átvitele sikeresen, veszteség nélkül megtörtént, már stabilan működik az új rendszer. Az első visszajelzések alapján a munkatársak megelégedéssel fogadták és könnyen megszokták az új felületet. Megpróbáltuk a funkciókat és a feladatokat úgy megjeleníteni, hogy a legfontosabbakat azonnal elérjék – tette hozzá az ügyvezető.
A Butlers hazánkban öt üzletet tart fenn, a forgalom webáruházi értékesítéssel is kiegészül. Az informatikai rendszer hűségprogramot is kezel, az új megoldást ebbe a komplex egységbe kellett integrálni. A tervek szerint januárig a többi bolt is a ProBasic megoldásra vált.
Kapcsolódó cikkeink
Az ügyfélmegtartás biztosítéka a jó szakember
A digitális ipari forradalom csúcsán a vállalatok fejlesztési terveit beárnyékolja…
Tovább olvasom >Fizetésképtelenséget jelentett a Butlers lakberendezési lánc
Fizetésképtelenséget jelentett és csődvédelmet kért a Butlers német lakberendezési lánc,…
Tovább olvasom >Magazin: Informatikával támogatott területi munka
Saját okostelefon vagy erre a célra kifejlesztett ipari telefon a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >