Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
Lapozzatok bele a Trade magazin legújabb, 2023/4. számába, igazán érdekes témákkal foglalkozunk.
Ismét felvezetőt adtunk az idei fesztiválszezonnak, amely remélhetően, idén minden nehézség nélkül várja közönségét. Persze minket elsősorban a márkák aktivitásai oldaláról érint. Nem maradhat el ilyenkor, tavasszal a franchise-ok elemzése. Bár a tengerentúlról jönnek mostanában aggasztó hírek, üzleti formaként a franchise köszöni, nagyon jól van. Partnerként beszámolunk a nemzetközi Private Label Award eredményeiről és persze a sajátmárkás trendekről.
Több év kihagyása után, ismét baba- és gyermektermék mellékletünk is van – nagy örömmel vágtunk bele Partnereink kérésére. De olvasható egy remek beszélgetés Sárközi Ákos séffel, sőt több gasztroblogger is megjelenik ebben a számunkban. De innentől már átadjuk a stafétát, ki ki a maga ideje és kedve szerint lapozgassa, olvasgassa a Trade magazint, akár így online formában!
Jó olvasást kívánunk!
Kapcsolódó cikkeink
Hideg konyha
A funkcionalitás igénye, a digitalizáció folyamatának felgyorsulása, a fogyasztói trendek…
Tovább olvasom >A HoReCa-piac kihívásai nem múlnak, csak változnak – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >Mérsékelt optimizmussal
Az ágazat legnagyobb értékesítési csapatát foglalkoztató METRO-áruházlánc munkatársai évi 180…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >