Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
Lapozzatok bele a Trade magazin legújabb, 2023/4. számába, igazán érdekes témákkal foglalkozunk.
Ismét felvezetőt adtunk az idei fesztiválszezonnak, amely remélhetően, idén minden nehézség nélkül várja közönségét. Persze minket elsősorban a márkák aktivitásai oldaláról érint. Nem maradhat el ilyenkor, tavasszal a franchise-ok elemzése. Bár a tengerentúlról jönnek mostanában aggasztó hírek, üzleti formaként a franchise köszöni, nagyon jól van. Partnerként beszámolunk a nemzetközi Private Label Award eredményeiről és persze a sajátmárkás trendekről.
Több év kihagyása után, ismét baba- és gyermektermék mellékletünk is van – nagy örömmel vágtunk bele Partnereink kérésére. De olvasható egy remek beszélgetés Sárközi Ákos séffel, sőt több gasztroblogger is megjelenik ebben a számunkban. De innentől már átadjuk a stafétát, ki ki a maga ideje és kedve szerint lapozgassa, olvasgassa a Trade magazint, akár így online formában!
Jó olvasást kívánunk!
Kapcsolódó cikkeink
Nagy István: jó minőségű dinnyével indul a magyar dinnyeszezon
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év Promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legfrissebb száma!
Büszkeséggel mutatjuk be a Trade magazin legújabb, 2025/4. számát, amelynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszahívja az irodába dolgozóit a Starbucks
Szigorítja a Starbucks a hibrid munkavégzés szabályait: októbertől a vállalat…
Tovább olvasom >Fojtott tempóban: a cégvilág még zsugorodik, de lassul a visszaesés
A hazai cégek száma továbbra is csökken, de a visszaesés…
Tovább olvasom >Czomba Sándor: több mint 1,5 éve folyamatosan nő a fizetések vásárlóereje
Brüsszel hosszú ideje elhibázott gazdaságpolitikát folytat, a háborút támogatja a…
Tovább olvasom >