Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
Lapozzatok bele a Trade magazin legújabb, 2023/4. számába, igazán érdekes témákkal foglalkozunk.
Ismét felvezetőt adtunk az idei fesztiválszezonnak, amely remélhetően, idén minden nehézség nélkül várja közönségét. Persze minket elsősorban a márkák aktivitásai oldaláról érint. Nem maradhat el ilyenkor, tavasszal a franchise-ok elemzése. Bár a tengerentúlról jönnek mostanában aggasztó hírek, üzleti formaként a franchise köszöni, nagyon jól van. Partnerként beszámolunk a nemzetközi Private Label Award eredményeiről és persze a sajátmárkás trendekről.
Több év kihagyása után, ismét baba- és gyermektermék mellékletünk is van – nagy örömmel vágtunk bele Partnereink kérésére. De olvasható egy remek beszélgetés Sárközi Ákos séffel, sőt több gasztroblogger is megjelenik ebben a számunkban. De innentől már átadjuk a stafétát, ki ki a maga ideje és kedve szerint lapozgassa, olvasgassa a Trade magazint, akár így online formában!
Jó olvasást kívánunk!
Kapcsolódó cikkeink
A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év Promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legfrissebb száma!
Büszkeséggel mutatjuk be a Trade magazin legújabb, 2025/4. számát, amelynek…
Tovább olvasom >Félig teli az elmúlt 15 hónap pohara
A Trade Marketing Klub egyik legnépszerűbb online eseménye a „Piackutatóktól…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Néhány hónapja van talpra állni az ország legnagyobb, leégett gesztenyeüzemének
Szó szerint a hamvaiból kell újjáélednie szeptember közepére az ország…
Tovább olvasom >