Megerősíti a Coca-Cola az újrahasználható flakonokra vonatkozó stratégiáját
A Coca-Cola bejelentette, hogy visszaváltható vagy újratölthető flakonokban, üvegekben fogja kínálni a globálisan eladott italai 25%-át 2030-ra.
Az italóriás ezt a célját úgy definiálta, mint „iparágvezető cél, amely jelentősen megnöveli az újrahasználható csomagolás használatát”. A World Without Waste kezdeményezés három alapra épül:
- Design: 2025-re minden elsődleges fogyasztói csomagolás újrahasznosítottá tétele; 2030-ra a termékcsomagolások 50%-ának újrahasznosítottá tétele
- Gyűjtés: 2030-ra minden egyes eladott műanyag flakon vagy aludoboz után ugyanannyit gyűjt vissza
- Partnerség: minél több ember összegyűjtése egy egészséges, szemétmentes környezet létrejöttének támogatásáért
Packaging Insights
Kapcsolódó cikkeink
Sikeres konzorciumi projektet zárt a Mol és a Pannon Egyetem
Sikeres konzorciumi projektet zárt a Mol és a Pannon Egyetem,…
Tovább olvasom >Közösen igyekszik elérni a délkelet-ázsiai hibrid vásárlókat a Coca-Cola és Grab
A Coca-Cola és a Grab együttműködésük megerősítésével igyekeznek a Délkelet-Ázsiában…
Tovább olvasom >Új programot indít a Coca-Cola Indiában a kis- és középvállalkozások támogatására
A Coca-Cola India bejelentette a Super Power Retailer Program nevű…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >