Megerősíti a Coca-Cola az újrahasználható flakonokra vonatkozó stratégiáját
A Coca-Cola bejelentette, hogy visszaváltható vagy újratölthető flakonokban, üvegekben fogja kínálni a globálisan eladott italai 25%-át 2030-ra.
Az italóriás ezt a célját úgy definiálta, mint „iparágvezető cél, amely jelentősen megnöveli az újrahasználható csomagolás használatát”. A World Without Waste kezdeményezés három alapra épül:
- Design: 2025-re minden elsődleges fogyasztói csomagolás újrahasznosítottá tétele; 2030-ra a termékcsomagolások 50%-ának újrahasznosítottá tétele
- Gyűjtés: 2030-ra minden egyes eladott műanyag flakon vagy aludoboz után ugyanannyit gyűjt vissza
- Partnerség: minél több ember összegyűjtése egy egészséges, szemétmentes környezet létrejöttének támogatásáért
Packaging Insights
Kapcsolódó cikkeink
Vihar előtti csend?
Megjelentek az első visszaváltási díjas műanyag, fém- és üvegpalackok a…
Tovább olvasom >1,1 milliárd dolláros megállapodást kötött a Coca-Cola és a Microsoft
Az italgyártó már közel egy éve dolgozik a generatív mesterséges…
Tovább olvasom >Többségi tulajdont szerezhet az Emmi az eddig a Coca-Cola tulajdonában álló brazíliai tejtermékgyártóban
Az Emmi Group brazil leányvállalata, a Laticínios Porto Alegre többségi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >