Megerősíti a Coca-Cola az újrahasználható flakonokra vonatkozó stratégiáját
A Coca-Cola bejelentette, hogy visszaváltható vagy újratölthető flakonokban, üvegekben fogja kínálni a globálisan eladott italai 25%-át 2030-ra.

Komoly célokat tűztek ki maguk elé
Az italóriás ezt a célját úgy definiálta, mint „iparágvezető cél, amely jelentősen megnöveli az újrahasználható csomagolás használatát”. A World Without Waste kezdeményezés három alapra épül:
- Design: 2025-re minden elsődleges fogyasztói csomagolás újrahasznosítottá tétele; 2030-ra a termékcsomagolások 50%-ának újrahasznosítottá tétele
- Gyűjtés: 2030-ra minden egyes eladott műanyag flakon vagy aludoboz után ugyanannyit gyűjt vissza
- Partnerség: minél több ember összegyűjtése egy egészséges, szemétmentes környezet létrejöttének támogatásáért
Packaging Insights
Kapcsolódó cikkeink
Így támogatja a közösségeket a Coca-Cola és a Budapest Bike Maffia a márka karácsonyi kampánya során
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Coca-Cola, a Philadelphia és a Nutella vezetik az FMCG-márkák nyugati-európai rangsorát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >GVH: változtat forgalmazási szerződésein a Coca-Cola a versenyhivatal eljárásának eredményeként
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Benne vagy? – Idén is értékelt a SuperBrands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tavaly a Black Friday egyetlen éjszaka alatt több mint 43 milliárd forintos forgalmat hozott a magyar e-kereskedelemnek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lassult az OECD harmadik negyedévi GDP-növekedése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
