Megerősíti a Coca-Cola az újrahasználható flakonokra vonatkozó stratégiáját
A Coca-Cola bejelentette, hogy visszaváltható vagy újratölthető flakonokban, üvegekben fogja kínálni a globálisan eladott italai 25%-át 2030-ra.

Komoly célokat tűztek ki maguk elé
Az italóriás ezt a célját úgy definiálta, mint „iparágvezető cél, amely jelentősen megnöveli az újrahasználható csomagolás használatát”. A World Without Waste kezdeményezés három alapra épül:
- Design: 2025-re minden elsődleges fogyasztói csomagolás újrahasznosítottá tétele; 2030-ra a termékcsomagolások 50%-ának újrahasznosítottá tétele
- Gyűjtés: 2030-ra minden egyes eladott műanyag flakon vagy aludoboz után ugyanannyit gyűjt vissza
- Partnerség: minél több ember összegyűjtése egy egészséges, szemétmentes környezet létrejöttének támogatásáért
Packaging Insights
Kapcsolódó cikkeink
Új kólát vezet be a Coca-Cola
A Coca-Cola bejelentette: idén ősszel új termékkel bővül az amerikai…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >