Megerősítette alacsony árakkal kapcsolatos elköteleződését az Aldi
Tekintettel a járvány okozta körülményekre, amely rövidtávon gazdasági bizonytalanságot, középtávon pedig válsághelyzetet hozhat létre, az Aldi megerősítette, hogy globálisan alacsonyan tartja árait.
Németországban az Aldi Nord és az Aldi Süd közös kampányt indítottak az alacsony árakról és a termékeik minőségéről. Az üzenet egyszerű és hatásos: „A legjobb minőséget a legjobb áron”.
Az Aldi Ausztrália is új kampányba kezdett, amelynek keretében arról igyekszik meggyőzni a vásárlókat, hogy ezekben a bizonytalan időkben is garantálják a megszokott értékeket. A diszkont őszintén kijelentette, hogy váratlan kihívások, változások esetén az árak emelkedhetnek, ám amint lehetséges, újra lejjebb viszik azokat.
IGD
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Megjelent a Gyermelyi új reklámfilmje
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött…
Tovább olvasom >Új koncepció-üzletet nyitott az ALDI Belgiumban
Új üzletet nyitott az ALDI a Brüsszel közeli Braine-l’Alleud városában,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >