Megerősítette alacsony árakkal kapcsolatos elköteleződését az Aldi
Tekintettel a járvány okozta körülményekre, amely rövidtávon gazdasági bizonytalanságot, középtávon pedig válsághelyzetet hozhat létre, az Aldi megerősítette, hogy globálisan alacsonyan tartja árait.
Németországban az Aldi Nord és az Aldi Süd közös kampányt indítottak az alacsony árakról és a termékeik minőségéről. Az üzenet egyszerű és hatásos: „A legjobb minőséget a legjobb áron”.
Az Aldi Ausztrália is új kampányba kezdett, amelynek keretében arról igyekszik meggyőzni a vásárlókat, hogy ezekben a bizonytalan időkben is garantálják a megszokott értékeket. A diszkont őszintén kijelentette, hogy váratlan kihívások, változások esetén az árak emelkedhetnek, ám amint lehetséges, újra lejjebb viszik azokat.
IGD
Kapcsolódó cikkeink
Kiflivending – A nap videója
Sokféle extrém vendingautomatát láttunk (és mutattunk be) már, de a…
Tovább olvasom >DRS megtakarítási kártyát vezet be az Aldi Írországban
Új Deposit Return Scheme (DRS) megtakarítási kártyát vezetett be az…
Tovább olvasom >Magasabb fokozatba kapcsol a Lidl nemzetközi terjeszkedése
Rálépett a gázra a Lidl nemzetközi bolthálózatának bővítése kapcsán. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >