Megerősítette alacsony árakkal kapcsolatos elköteleződését az Aldi
Tekintettel a járvány okozta körülményekre, amely rövidtávon gazdasági bizonytalanságot, középtávon pedig válsághelyzetet hozhat létre, az Aldi megerősítette, hogy globálisan alacsonyan tartja árait.

Biztos pont a bizonytalanságban
Németországban az Aldi Nord és az Aldi Süd közös kampányt indítottak az alacsony árakról és a termékeik minőségéről. Az üzenet egyszerű és hatásos: „A legjobb minőséget a legjobb áron”.
Az Aldi Ausztrália is új kampányba kezdett, amelynek keretében arról igyekszik meggyőzni a vásárlókat, hogy ezekben a bizonytalan időkben is garantálják a megszokott értékeket. A diszkont őszintén kijelentette, hogy váratlan kihívások, változások esetén az árak emelkedhetnek, ám amint lehetséges, újra lejjebb viszik azokat.
IGD
Kapcsolódó cikkeink
A legszebb pillanatokért igazán megéri – különleges kampányt indított a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Receptekkel kampányol a brit Aldi a gyermekek egészségesebb táplákozásáért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az ország történetének legnagyobb élelmiszergyűjtése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új szintre emeli a bevásárlás fogalmát a SPAR – megnyílt Magyarország legmodernebb INTERSPAR hipermarkete
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Henkel idén is elhozta a BeneFit PRIZE nagyvállalati kategória fődíját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ismét a női kézilabda-világbajnokság támogatója a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
