Megerősítette alacsony árakkal kapcsolatos elköteleződését az Aldi
Tekintettel a járvány okozta körülményekre, amely rövidtávon gazdasági bizonytalanságot, középtávon pedig válsághelyzetet hozhat létre, az Aldi megerősítette, hogy globálisan alacsonyan tartja árait.
Németországban az Aldi Nord és az Aldi Süd közös kampányt indítottak az alacsony árakról és a termékeik minőségéről. Az üzenet egyszerű és hatásos: „A legjobb minőséget a legjobb áron”.
Az Aldi Ausztrália is új kampányba kezdett, amelynek keretében arról igyekszik meggyőzni a vásárlókat, hogy ezekben a bizonytalan időkben is garantálják a megszokott értékeket. A diszkont őszintén kijelentette, hogy váratlan kihívások, változások esetén az árak emelkedhetnek, ám amint lehetséges, újra lejjebb viszik azokat.
IGD
Kapcsolódó cikkeink
Megnyílt az ország legnagyobb ALDI áruháza
Magyarország legnagyobb alapterületű ALDI áruháza nyílt meg a mai napon…
Tovább olvasom >„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel…
Tovább olvasom >„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >