Megerősítette alacsony árakkal kapcsolatos elköteleződését az Aldi
Tekintettel a járvány okozta körülményekre, amely rövidtávon gazdasági bizonytalanságot, középtávon pedig válsághelyzetet hozhat létre, az Aldi megerősítette, hogy globálisan alacsonyan tartja árait.
Németországban az Aldi Nord és az Aldi Süd közös kampányt indítottak az alacsony árakról és a termékeik minőségéről. Az üzenet egyszerű és hatásos: „A legjobb minőséget a legjobb áron”.
Az Aldi Ausztrália is új kampányba kezdett, amelynek keretében arról igyekszik meggyőzni a vásárlókat, hogy ezekben a bizonytalan időkben is garantálják a megszokott értékeket. A diszkont őszintén kijelentette, hogy váratlan kihívások, változások esetén az árak emelkedhetnek, ám amint lehetséges, újra lejjebb viszik azokat.
IGD
Kapcsolódó cikkeink
AI-alapú kasszanélküli technológiát vezet be az Aldi az Egyesült Államokban
A Grabango által fejlesztett technológia az Amazon „Just Walk Out”…
Tovább olvasom >BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >A Szentkirályi egy lakás méretű hidratációs társasjátékkal várja a Vivicittá futóverseny résztvevőit
Egyedi módón hívja fel a futók és a látogatók figyelmét…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >Hiába fontos, csak gyorsan le akarjuk tudni a munkahelyi étkezést
A magyarok többsége tisztában van vele, hogy a napközbeni étkezés…
Tovább olvasom >