Megérkezett az új Pöttyös Kakaós Tej
A Pöttyös, több mint ötven éve van jelen Magyarországon, és ezalatt a fél évszázad alatt minden a jóízű túródesszertek körül forgott. Most eljött az ideje, hogy az utánozhatatlan Pöttyös ízélményt már iható formában is megtapasztaljuk. Magyarország legkedveltebb márkájának első itala, a Pöttyös Kakaós Tej – a finom kakaó és a tápláló tej kombinációja – április végétől vásárolható meg az üzletekben.
Az emberiség gasztrokultúrája örökre megváltozott, mikor 5300 évvel ezelőtt az ecuadori esőerdőkben felfedezték a kakaóbabot. A finom kakaó, amit ma egyszerűen kiemelünk a hűtőből, kezdetben ritka kincs volt. Az ókorban az istenek italának tartották, az egyes vallási szertartások alkalmával pedig kizárólag férfiak fogyaszthatták. Kolumbusz Kristóf luxuscikként hozta Európába, Richelieu bíboros pedig állítólag orvosságként itta a csábító nedűt.
Mi magyarok nagy kakaórajongó ország vagyunk, a Pöttyös Kakaós Tejjel pedig ezentúl bármikor és bárhol élvezhetjük az ellenálhatatlanul finom kakaós ízvilágot. A Túró Rudik, a Guruk és a Tejsütik után itt az első Pöttyös ital, a krémesen lágy és selymesen finom kakaós tej. A Pöttyös újragondolta az ikonikus reggeli italt, és megalkotta a tej és a kakaó utánozhatatlan kombinációját, amely a benne lévő kalciumnak és fehérjének köszönhetően éppen annyira tápláló, mint amennyire finom. A Pöttyös Kakaós Tej mostantól segít beindítani a reggelt: elkísér az iskolába, az irodába vagy akár a hétvégi kirándulásra is. A praktikus 200ml-s szívószálas vagy 300 ml-s a visszazárható palackos csomagolásnak köszönhetően ezentúl bárhová magunkkal vihetjük, hogy napközben se kelljen lemondanunk egy kis kényeztetésről.
Kapcsolódó cikkeink
Újabb árcsökkentés a Lidlnél: 30-féle tej és tejtermék lesz olcsób
Újabb segítséget kapnak a magyar emberek a mindennapi bevásárláshoz: a Lidl az…
Tovább olvasom >Luxus lett a Valentin-napi csokiajándékozás
Belgiumban a Valentin-napi csokoládék eddig a szerelem hevességét szimbolizálták, idén…
Tovább olvasom >KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >