Megérkezett az Amazon AI chatbotja, Rufus az Egyesült Királyságba is
Miután az év elején bevezette az Egyesült Államokban, most az Egyesült Királyságban is bemutatta az Amazon új, mesterséges intelligenciával (MI) támogatott vásárlási asszisztensét, a Rufust.
A Rufus nevű chatbot kezdetben az Amazon mobilalkalmazásának felhasználói körében lesz korlátozottan elérhető.
A chatbot az Amazon termékkatalógusa és internetes információk alapján ad választ a felhasználók vásárlással kapcsolatos kérdéseire. Rufus segít az általános tájékozódásban, a termékek összehasonlításában, de konkrét termékinformációkat is szolgáltat.
Az alkalmazásban ikonként jelenik meg a képernyő alján, amelyre kattintva a felhasználók böngészhetnek a válaszok között, javasolt kérdéseket láthatnak, de további saját kérdéseiket is feltehetik – számolt be a The Evening Standard.
Az Amazon szerint a mesterséges intelligencia már több mint 25 éve része a vállalat stratégiájának, melynek célja, hogy a generatív AI-technológia révén még jobbá és teljesebbé váljon a vásárlási élmény. A Rufus bevezetése fokozatosan történik az elkövetkező hetekben, és a felhasználók a chatablak bezárása után bármikor visszatérhetnek a hagyományos keresési eredményekhez.
Retail Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Fulfilment szolgáltatást vezet be Európában az AliExpress
Új logisztikai szolgáltatást indít Európában az AliExpress Local+ néven, amely…
Tovább olvasom >Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >Amazon: a mesterséges intelligencia miatt csökkenhet a vállalati dolgozók létszáma
Az Amazon vezérigazgatója, Andy Jassy belső üzenetben közölte, hogy a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >