Megérkezett az Amazon AI chatbotja, Rufus az Egyesült Királyságba is
Miután az év elején bevezette az Egyesült Államokban, most az Egyesült Királyságban is bemutatta az Amazon új, mesterséges intelligenciával (MI) támogatott vásárlási asszisztensét, a Rufust.
A Rufus nevű chatbot kezdetben az Amazon mobilalkalmazásának felhasználói körében lesz korlátozottan elérhető.
A chatbot az Amazon termékkatalógusa és internetes információk alapján ad választ a felhasználók vásárlással kapcsolatos kérdéseire. Rufus segít az általános tájékozódásban, a termékek összehasonlításában, de konkrét termékinformációkat is szolgáltat.
Az alkalmazásban ikonként jelenik meg a képernyő alján, amelyre kattintva a felhasználók böngészhetnek a válaszok között, javasolt kérdéseket láthatnak, de további saját kérdéseiket is feltehetik – számolt be a The Evening Standard.
Az Amazon szerint a mesterséges intelligencia már több mint 25 éve része a vállalat stratégiájának, melynek célja, hogy a generatív AI-technológia révén még jobbá és teljesebbé váljon a vásárlási élmény. A Rufus bevezetése fokozatosan történik az elkövetkező hetekben, és a felhasználók a chatablak bezárása után bármikor visszatérhetnek a hagyományos keresési eredményekhez.
Retail Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Kollár Csaba: „Humanista vagyok, de nagyon szeretem az AI-t” – Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja
Kollár Csaba kibernetikus és jövőkutató szerint, akivel Krizsó Szilvia beszélgetett…
Tovább olvasom >Megugrott az Amazon negyedéves nyeresége és nőtt a bevétele
Az Amazon e-kereskedelmi óriáscég az elemzők által vártnál nagyobb nyereséget…
Tovább olvasom >AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >