Megérkezett az Amazon AI chatbotja, Rufus az Egyesült Királyságba is
Miután az év elején bevezette az Egyesült Államokban, most az Egyesült Királyságban is bemutatta az Amazon új, mesterséges intelligenciával (MI) támogatott vásárlási asszisztensét, a Rufust.
A Rufus nevű chatbot kezdetben az Amazon mobilalkalmazásának felhasználói körében lesz korlátozottan elérhető.
A chatbot az Amazon termékkatalógusa és internetes információk alapján ad választ a felhasználók vásárlással kapcsolatos kérdéseire. Rufus segít az általános tájékozódásban, a termékek összehasonlításában, de konkrét termékinformációkat is szolgáltat.
Az alkalmazásban ikonként jelenik meg a képernyő alján, amelyre kattintva a felhasználók böngészhetnek a válaszok között, javasolt kérdéseket láthatnak, de további saját kérdéseiket is feltehetik – számolt be a The Evening Standard.
Az Amazon szerint a mesterséges intelligencia már több mint 25 éve része a vállalat stratégiájának, melynek célja, hogy a generatív AI-technológia révén még jobbá és teljesebbé váljon a vásárlási élmény. A Rufus bevezetése fokozatosan történik az elkövetkező hetekben, és a felhasználók a chatablak bezárása után bármikor visszatérhetnek a hagyományos keresési eredményekhez.
Retail Gazette
Kapcsolódó cikkeink
A higiéniai szegénység enyhítésére társult az Amazon, az Unilever és a Colgate-Palmolive
Az Amazon az Unileverrel, a Colgate-Palmolive-val és más vezető márkákkal…
Tovább olvasom >Az AI jövője: hatékonyság és szórakozás
Az Ipsos AI Monitor 2024-es jelentése szerint a magyarok 75%-a…
Tovább olvasom >Áruveszteség-csökkentő megoldás
A francia Groupement Les Mousquetaires, mely olyan márkákat képvisel, mint…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >