Megérkezett az Amazon AI chatbotja, Rufus az Egyesült Királyságba is

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 09. 20. 09:25

Miután az év elején bevezette az Egyesült Államokban, most az Egyesült Királyságban is bemutatta az Amazon új, mesterséges intelligenciával (MI) támogatott vásárlási asszisztensét, a Rufust.

A Rufus nevű chatbot kezdetben az Amazon mobilalkalmazásának felhasználói körében lesz korlátozottan elérhető.

A chatbot az Amazon termékkatalógusa és internetes információk alapján ad választ a felhasználók vásárlással kapcsolatos kérdéseire. Rufus segít az általános tájékozódásban, a termékek összehasonlításában, de konkrét termékinformációkat is szolgáltat.

Az alkalmazásban ikonként jelenik meg a képernyő alján, amelyre kattintva a felhasználók böngészhetnek a válaszok között, javasolt kérdéseket láthatnak, de további saját kérdéseiket is feltehetik – számolt be a The Evening Standard.

Az Amazon szerint a mesterséges intelligencia már több mint 25 éve része a vállalat stratégiájának, melynek célja, hogy a generatív AI-technológia révén még jobbá és teljesebbé váljon a vásárlási élmény. A Rufus bevezetése fokozatosan történik az elkövetkező hetekben, és a felhasználók a chatablak bezárása után bármikor visszatérhetnek a hagyományos keresési eredményekhez.

Retail Gazette

Kapcsolódó cikkeink