Megérkezett a málna ízű, alacsony kalóriatartalmú Dreher 24
A termék nem csak ízesítésében új, de a portfólió többi termékével összevetve alacsony a kalóriatartalma.
Az alkoholmentes sörök, legyen szó akár gyümölcs ízű, akár nem ízesített variánsról, folyamatos népszerűségnek örvendnek a fogyasztók körében. 2023-ban 274 ezer hektoliter volt az alkoholmentes, ízesített sörök értékesítése Magyarországon, a csökkentett alkoholtartalmú és alkoholmentes sörök eladásának összaránya a forgalom 7%-át tette ki a Magyar Sörgyártók Szövetségének 2023-as jelentése szerint.* A vásárlók szívesen próbálnak ki új ízeket és vannak, akik tudatosan keresik az alacsony kalóriatartalmú változatokat.
„A különböző fogyasztói igényekre reagálva idén egy izgalmas, ugyanakkor alacsony kalóriatartalmú variánst vezetünk be. A tavasz és a nyár egyik legnépszerűbb gyümölcse a málna, aminek édes, ugyanakkor kellemesen savanykás íze különösen frissítően hat”
– mondta Juhász Regina, a Dreher 24 márkamenedzsere.
A legújabb termék kalóriatartalma alacsonyabb, mint a többi gyümölcs ízű Dreher 24 variánsé.
A Dreher 24 Málna átlagos tápértéke 100 ml termékben 15 kilokalória, míg a portfólió többi gyümölcs ízű termékének átlagos tápértéke ugyanekkora mennyiségben jellemzően 22 és 26 kilokalória között mozog.
A Dreher Sörgyárak elkötelezett a felelős alkoholfogyasztás mellett, amelyet a 15 éve futó Ésszel iszom programjával támogat. A felelős alkoholfogyasztás elvét párbeszéd kezdeményezésével, különböző offline és online eszközökkel támogatják, miközben változatos alkoholmentes sör alternatívákat is kínálnak fogyasztóiknak. Emellett a vállalat elkötelezte magát, hogy 2030-ra a termékválasztékának 20%-a alkoholmentes termékekből álljon.
Az új íz bevezetését TV reklám, közterületi és digitális kommunikáció, PR, bolti kommunikáció, valamint mintaszórás támogatja.
Kapcsolódó cikkeink
Két korsóval a túlélésért – így zárták a 2024-es évet a hazai kisüzemi sörfőzdék
A hazai kisüzemi sörpiac szereplői 2024-ben többnyire növekvő árbevételről számolhattak…
Tovább olvasom >SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >Átalakuló ízlés, növekvő kihívások – ilyen sörös évre készülhetünk 2025-ben
Bár 2024-ben 2,8%-kal bővült a hazai sörpiac, 2025 első hónapjai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >