Megérkezett a málna ízű, alacsony kalóriatartalmú Dreher 24
A termék nem csak ízesítésében új, de a portfólió többi termékével összevetve alacsony a kalóriatartalma.
Az alkoholmentes sörök, legyen szó akár gyümölcs ízű, akár nem ízesített variánsról, folyamatos népszerűségnek örvendnek a fogyasztók körében. 2023-ban 274 ezer hektoliter volt az alkoholmentes, ízesített sörök értékesítése Magyarországon, a csökkentett alkoholtartalmú és alkoholmentes sörök eladásának összaránya a forgalom 7%-át tette ki a Magyar Sörgyártók Szövetségének 2023-as jelentése szerint.* A vásárlók szívesen próbálnak ki új ízeket és vannak, akik tudatosan keresik az alacsony kalóriatartalmú változatokat.
„A különböző fogyasztói igényekre reagálva idén egy izgalmas, ugyanakkor alacsony kalóriatartalmú variánst vezetünk be. A tavasz és a nyár egyik legnépszerűbb gyümölcse a málna, aminek édes, ugyanakkor kellemesen savanykás íze különösen frissítően hat”
– mondta Juhász Regina, a Dreher 24 márkamenedzsere.
A legújabb termék kalóriatartalma alacsonyabb, mint a többi gyümölcs ízű Dreher 24 variánsé.
A Dreher 24 Málna átlagos tápértéke 100 ml termékben 15 kilokalória, míg a portfólió többi gyümölcs ízű termékének átlagos tápértéke ugyanekkora mennyiségben jellemzően 22 és 26 kilokalória között mozog.
A Dreher Sörgyárak elkötelezett a felelős alkoholfogyasztás mellett, amelyet a 15 éve futó Ésszel iszom programjával támogat. A felelős alkoholfogyasztás elvét párbeszéd kezdeményezésével, különböző offline és online eszközökkel támogatják, miközben változatos alkoholmentes sör alternatívákat is kínálnak fogyasztóiknak. Emellett a vállalat elkötelezte magát, hogy 2030-ra a termékválasztékának 20%-a alkoholmentes termékekből álljon.
Az új íz bevezetését TV reklám, közterületi és digitális kommunikáció, PR, bolti kommunikáció, valamint mintaszórás támogatja.
Kapcsolódó cikkeink
Felvették a cseh szellemi örökség listájára a csehországi sörkultúrát
Felvették a cseh szellemi kulturális örökség listájára a csehországi sörkultúrát…
Tovább olvasom >Közel 5 milliárd euróval járul hozzá a spanyol gazdasághoz a Heineken
A Heineken 2023-ban 4,84 milliárd euróval járult hozzá a spanyol…
Tovább olvasom >Cseh sörgyárak nem szállítanak Oroszországba
A cseh sörgyárak nem szállítanak sört Oroszországba, többségük már 2022…
Tovább olvasom >További cikkeink
Év promóciója 2025 verseny, felhívás és nevezés
A Trade magazin ismét versenyt hirdet az FMCG-szektor szereplői között…
Tovább olvasom >Működne Magyarországon a boltok elleni bojkott?
Az elmúlt napokban egyre nagyobb figyelmet kapott az a közösségi…
Tovább olvasom >Nem nyitott üzletet Nyíregyházán a Mere, törölték a nyilvántartásból
Bár korábban bejelentették, hogy a spártai spórolásáról ismert orosz diszkontlánc,…
Tovább olvasom >