Megduplázza növényi alapú kínálatát a Nestlé
A Nestlé, a világ egyik legnagyobb élelmiszer-gyártója továbbra is a növényi alapú termékekre összpontosít, még akkor is, amikor az iparág lassulással néz szembe. Mel Cash, a Nestlé marketing- és innovációs igazgatója kiemelte, hogy a fogyasztók érdeklődése a növényi alapú lehetőségek iránt nem lankad, ami ösztönzőleg hat a vállalat elkötelezettségére a kategóriában.
Bár a növényi alapú élelmiszerek és italok a Nestlé 104 milliárd dolláros globális forgalmának csak kis részét teszik ki, továbbra is jelentős növekedési területet jelentenek.
Mióta 2017-ben a Sweet Earth felvásárlásával belépett a növényi alapú piacra, a Nestlé bővítette kínálatát, többek között növényi alapú csirke- és marhahússal, felvágottakkal, valamint olyan népszerű márkák kiterjesztéseivel, mint a Coffee mate, a Natural Bliss, a Starbucks kávékrémek, a Toll House csokoládéchips, a DiGiorno Pizza és a Stouffer’s Lasagna. A fenntarthatóság, az egészség és az etikai megfontolások előtérbe kerülésével a növényi alapú alternatívák vonzó lehetőséget kínálnak azok számára, akik kevesebb állati terméket szeretnének fogyasztani.
Ez a stratégia összhangban van az élelmiszeriparban tapasztalható általános tendenciával, miszerint számos vállalat a növényi alapú termékekbe invesztál, hogy kielégítse a fenntartható és egészségesebb lehetőségek iránti növekvő keresletet. A virágzó növényi alapú piac elősegíti az innovációt és a versenyt az iparág szereplői között.
A fogyasztók még több innovatív növényi alapú opcióra számíthatnak a portfolióját bővítő Nestlétől. Az élelmiszer- és italgyártás terén szerzett szakértelmét a fogyasztói ismeretekkel ötvözve a vállalat olyan termékeket szeretne kínálni, amelyek egyaránt megfelelnek az ízlésbeli és a táplálkozási igényeknek, valamint a különböző étrendi preferenciáknak.
Kapcsolódó cikkeink
Az amerikai vámok és az európai zöldpolitika szorításában is stabilak a hazai gumiabroncspiac kilátásai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A zöld finanszírozás a globális energiapiac egyik fő motorja lett
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az avokádó érettségét vizsgáló szkennert tesztel a brit Tesco üzleteiben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ízutazás az Auchanban: 13 nemzet konyhájával várják a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Elkezdődött a VI. Bodrogi PET Kupa
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >