Megduplázza növényi alapú kínálatát a Nestlé
A Nestlé, a világ egyik legnagyobb élelmiszer-gyártója továbbra is a növényi alapú termékekre összpontosít, még akkor is, amikor az iparág lassulással néz szembe. Mel Cash, a Nestlé marketing- és innovációs igazgatója kiemelte, hogy a fogyasztók érdeklődése a növényi alapú lehetőségek iránt nem lankad, ami ösztönzőleg hat a vállalat elkötelezettségére a kategóriában.
Bár a növényi alapú élelmiszerek és italok a Nestlé 104 milliárd dolláros globális forgalmának csak kis részét teszik ki, továbbra is jelentős növekedési területet jelentenek.
Mióta 2017-ben a Sweet Earth felvásárlásával belépett a növényi alapú piacra, a Nestlé bővítette kínálatát, többek között növényi alapú csirke- és marhahússal, felvágottakkal, valamint olyan népszerű márkák kiterjesztéseivel, mint a Coffee mate, a Natural Bliss, a Starbucks kávékrémek, a Toll House csokoládéchips, a DiGiorno Pizza és a Stouffer’s Lasagna. A fenntarthatóság, az egészség és az etikai megfontolások előtérbe kerülésével a növényi alapú alternatívák vonzó lehetőséget kínálnak azok számára, akik kevesebb állati terméket szeretnének fogyasztani.
Ez a stratégia összhangban van az élelmiszeriparban tapasztalható általános tendenciával, miszerint számos vállalat a növényi alapú termékekbe invesztál, hogy kielégítse a fenntartható és egészségesebb lehetőségek iránti növekvő keresletet. A virágzó növényi alapú piac elősegíti az innovációt és a versenyt az iparág szereplői között.
A fogyasztók még több innovatív növényi alapú opcióra számíthatnak a portfolióját bővítő Nestlétől. Az élelmiszer- és italgyártás terén szerzett szakértelmét a fogyasztói ismeretekkel ötvözve a vállalat olyan termékeket szeretne kínálni, amelyek egyaránt megfelelnek az ízlésbeli és a táplálkozási igényeknek, valamint a különböző étrendi preferenciáknak.
Kapcsolódó cikkeink
Corvinus-kutatás: Nők vezetik a fenntarthatóbb gazdaságokat
Jobban optimalizálják az erőforrásokat, ökohatékonyabbak a nők által vezetett mezőgazdasági…
Tovább olvasom >Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >