Megduplázza növényi alapú kínálatát a Nestlé
A Nestlé, a világ egyik legnagyobb élelmiszer-gyártója továbbra is a növényi alapú termékekre összpontosít, még akkor is, amikor az iparág lassulással néz szembe. Mel Cash, a Nestlé marketing- és innovációs igazgatója kiemelte, hogy a fogyasztók érdeklődése a növényi alapú lehetőségek iránt nem lankad, ami ösztönzőleg hat a vállalat elkötelezettségére a kategóriában.
Bár a növényi alapú élelmiszerek és italok a Nestlé 104 milliárd dolláros globális forgalmának csak kis részét teszik ki, továbbra is jelentős növekedési területet jelentenek.
Mióta 2017-ben a Sweet Earth felvásárlásával belépett a növényi alapú piacra, a Nestlé bővítette kínálatát, többek között növényi alapú csirke- és marhahússal, felvágottakkal, valamint olyan népszerű márkák kiterjesztéseivel, mint a Coffee mate, a Natural Bliss, a Starbucks kávékrémek, a Toll House csokoládéchips, a DiGiorno Pizza és a Stouffer’s Lasagna. A fenntarthatóság, az egészség és az etikai megfontolások előtérbe kerülésével a növényi alapú alternatívák vonzó lehetőséget kínálnak azok számára, akik kevesebb állati terméket szeretnének fogyasztani.
Ez a stratégia összhangban van az élelmiszeriparban tapasztalható általános tendenciával, miszerint számos vállalat a növényi alapú termékekbe invesztál, hogy kielégítse a fenntartható és egészségesebb lehetőségek iránti növekvő keresletet. A virágzó növényi alapú piac elősegíti az innovációt és a versenyt az iparág szereplői között.
A fogyasztók még több innovatív növényi alapú opcióra számíthatnak a portfolióját bővítő Nestlétől. Az élelmiszer- és italgyártás terén szerzett szakértelmét a fogyasztói ismeretekkel ötvözve a vállalat olyan termékeket szeretne kínálni, amelyek egyaránt megfelelnek az ízlésbeli és a táplálkozási igényeknek, valamint a különböző étrendi preferenciáknak.
Kapcsolódó cikkeink
Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >Meglepő eredmény született a VI. Tisza-tavi PET Kupán
A versenyt szervező PET Kupa Egyesület sokat látott szervezőit is…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >