Megduplázta a Coop Sweden a szabadtartásból származó húsáruk értékesítését
A Coop Sweden a HKScannel együttműködésben bővítette saját márkás termékportfóliójában a természetes módon, szabadtartásból származó húsáruk választékát. 2019-es indulása óta e termékek értékesítése megduplázódott a lánc üzleteiben, mely keresletet az egyre magasabb fogyasztói igényeknek megfelelni kívánó, egyre több tenyésztővel kötött szerződés révén kielégíthető.
A húsáruk alapjául szolgáló állatok olyan természetes legelőkön legelnek, melyeken semminemű növénytermesztéssel kapcsolatos tevékenység nem folyt legalább 20 évig. E svéd legelők az ország fajokban leginkább bővelkedő területei. Számos környezetvédelmi szakértő, így a WWF is támogatja a legeltetésre alapuló állattartásból származó húsáruk előállítását, hiszen a környezetet kíméli, a biodiverzitást pedig nem csökkenti.
Kapcsolódó cikkeink
A friss tej több mint 40%-át állatbarát gazdaságoktól szerzi be az Aldi Németországban
Az Aldi bejelentése szerint a németországi üzleteiben árusított friss tej…
Tovább olvasom >Prémium saját márkás termékcsaládot kínál az olasz Eurospin
Az olasz Eurospin diszkont áruházlánc új prémium sajátmárkás termékcsaládot vezetett…
Tovább olvasom >Bővíti saját márkás karácsonyi kínálatát a Carrefour Lengyelországban
Bővíti sajátmárkás karácsonyi élelmiszerválasztékát a Carrefour Polska, így segítve a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ismét jön a „Szerelmem a trade marketing” konferencia!
Idei témánk a TÚLÉLÉSI STRATÉGIÁK. A konferenciát online (MS Teams) és térítésmentes…
Tovább olvasom >Az élelmiszer-árstop miatt nem lehet fagyasztóládához jutni
Úgy tűnik, az emberek tömegével igyekszenek felvásárolni az árstopos húsokat,…
Tovább olvasom >Talán túl van a mélypontján a GKI konjunktúraindexe
Januárban minimálisan mértékben, de harmadik hónapja emelkedett a GKI konjunktúraindexe.…
Tovább olvasom >