Megduplázta a Coop Sweden a szabadtartásból származó húsáruk értékesítését
A Coop Sweden a HKScannel együttműködésben bővítette saját márkás termékportfóliójában a természetes módon, szabadtartásból származó húsáruk választékát. 2019-es indulása óta e termékek értékesítése megduplázódott a lánc üzleteiben, mely keresletet az egyre magasabb fogyasztói igényeknek megfelelni kívánó, egyre több tenyésztővel kötött szerződés révén kielégíthető.
A húsáruk alapjául szolgáló állatok olyan természetes legelőkön legelnek, melyeken semminemű növénytermesztéssel kapcsolatos tevékenység nem folyt legalább 20 évig. E svéd legelők az ország fajokban leginkább bővelkedő területei. Számos környezetvédelmi szakértő, így a WWF is támogatja a legeltetésre alapuló állattartásból származó húsáruk előállítását, hiszen a környezetet kíméli, a biodiverzitást pedig nem csökkenti.
Kapcsolódó cikkeink
Több helyi termesztésű paradicsomot kínálna a vásárlóknak a Coop Sweden
Növelni kívánja a svédországi termesztésű paradicsom arányát üzletei kínálatában a…
Tovább olvasom >236,3 milliárd dollárra nőtt a saját márkás eladások értéke 2023-ban
A PLMA 2024-es Private Label Report című jelentése szerint a…
Tovább olvasom >A Carrefour beruházásainak középpontjában Románia áll
Tovább halad a Carrefour „Digital Retail 2026” stratégiájával. A beruházások…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyarországon évente mintegy kétmillió tonna élelmiszer-hulladék keletkezik
Az indokolatlan fogyasztás környezeti veszélyeire és a hulladékok újrahasznosításának fontosságára…
Tovább olvasom >„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Több mint 200 üzlettel bővül a Rossmann
Üzlethálózatának bővítésére és modernizálására több száz millió eurót fordít az…
Tovább olvasom >