Megdőlt a vásárlószám rekord a Szigeten található ALDI-üzletben
Több mint 32 000 vásárló járt már az ALDI idén 375 négyzetméteresre növelt üzletében a Sziget Fesztivál első öt napján, ahol ebben az évben is bolti árakon lehet vásárolni.
Már az első öt nap rekordszámú látogató kereste fel az ALDI üzletét a Sziget Fesztiválon. Az idén egy 375 négyzetméter alapterületűre növelt fesztiválbolt várja a fesztiválozókat, amely kibővített hűtőpulttal, közel 350 termékkel, a látványpékségben a korábbi kettő helyett három sütővel, 8 kasszával és mintegy 45 főnyi személyzettel áll a vásárlók rendelkezésére. Az üzlet melletti GrillTeraszon – ahol 15 fő dolgozik – a korábbi évekhez hasonlóan idén is ingyenesen készre sütik az ALDI fesztiváláruházában vásárolt húsokat, grillkolbászokat. A pop-up bolt kínálatában alkoholmentes italok, reggelik, hűtött termékek (felvágottak, sajtok), konzervek, édességek is megtalálhatók, és ebben az évben a fagylaltpult is az üzleten belülre költözött. Az ALDI az étel-intoleranciával érintettekre is gondolt, ezért a Szigeten található üzletében is kínál laktóz- és gluténmentes termékeket. Az „Azon melegében” látványpékség is bővített kínálattal készült a fesztiválra, így vajas croissant, kenyérlángos, bajor perec, kovászos cipó is kapható. Az élelmiszerek árusítása mellett az üzletben arra is készültek, ha hirtelen beköszönt a hideg idő, vagy az eső, hiszen egyrészt matrac, sátor és hálózsák is kapható, másrészt az üzlet nem csupán hűthető, de fűthető is. A boltban bankkártyával és a fesztiválokon használt Festipay kártyával egyaránt lehet fizetni. Az ALDI az italok kivételével továbbra is bolti árakkal várja a vásárlókat, vagyis ugyanazon az áron lehet megvásárolni a termékeket, mint az áruházlánc 132 magyarországi egységének bármelyikében.
A legkeresettebb termékek
Az első napok forgalma alapján az italok közül messze az ásványvíz a legkeresettebb, közel két és félszer annyi fogyott belőle, mint az összes többi alkoholmentes üdítőitalból együttvéve. A látványpékségben a tavalyi évhez hasonlóan a császárzsemle volt a legkapósabb, amit a virslis táska, a kenyérlángos és a vajas croissant követnek. A friss zöldségek és gyümölcsök közül a banán, az áfonya és a koktélparadicsom volt a legkelendőbb. A GrillTeraszon marinádozott csirkemellfiléből, hamburgerpogácsából és marinádozott csirkefelsőcomb-filéből sütöttek a legtöbbet, de népszerű volt a grillezett sajt is. A jégkrémek közül a gyümölcsös, a mandulás és a vaníliás-mogyorós ízűek voltak a legkapósabbak.
Kapcsolódó cikkeink
Az ALDI december 24-én délig tart nyitva
Az ALDI üzletei a vásárlók igényeit figyelembe véve idén is…
Tovább olvasom >Közel 120 új üzletet nyitott az Aldi 2024-ben az USA-ban
Az Aldi, az egyik leggyorsabban növekvő diszkont élelmiszerlánc, 2024-ben közel…
Tovább olvasom >Az Országos Kereskedelmi Szövetség élelmiszerkiskereskedői karácsonykor is a rászorulók mellett állnak
A Szövetség 7 élelmiszerkereskedő tagja (Aldi, Auchan, Lidl, Penny, SPAR,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >