Megbuktatták a Splenda francia hirdetését
Az Európai Bíróság a fogyasztók megtévesztéséért elmarasztalta a Splenda édesítőszer gyártóját és arra kötelezte a céget, hogy azonnal változtassa meg a reklámjait.
Az inkriminált reklámban a McNeil azt állította, hogy a sucralosenak
cukor íze illetve, hogy cukorból készül és ezért van édes íze. A bíróság 40
ezer eurós bírságot szabott ki és kötelezte a céget, hogy azonnal változtassa
meg a reklámját. A cégnek 30 napja van arra, hogy megváltoztassa a Splenda
minden csomagolását. Ezenkívül a bíróság megtiltotta, hogy a cég négy hónapon
túl bármilyen régi csomagolású Splendat forgalmazzon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >Az NKFH országos olívaolaj razziát indít az élelmiszerhamisítás visszaszorítása érdekében
A fogyasztók egészségének védelme és az élelmiszerhamisítás visszaszorítása érdekében a…
Tovább olvasom >Fiatalok az agrár-élelmezési szektorban a FAO kutatása szerint
„A fiatalok helyzete az agrár-élelmezési rendszerekben” címmel tette közzé ma az…
Tovább olvasom >