Megbuktatták a Splenda francia hirdetését
Az Európai Bíróság a fogyasztók megtévesztéséért elmarasztalta a Splenda édesítőszer gyártóját és arra kötelezte a céget, hogy azonnal változtassa meg a reklámjait.
Az inkriminált reklámban a McNeil azt állította, hogy a sucralosenak
cukor íze illetve, hogy cukorból készül és ezért van édes íze. A bíróság 40
ezer eurós bírságot szabott ki és kötelezte a céget, hogy azonnal változtassa
meg a reklámját. A cégnek 30 napja van arra, hogy megváltoztassa a Splenda
minden csomagolását. Ezenkívül a bíróság megtiltotta, hogy a cég négy hónapon
túl bármilyen régi csomagolású Splendat forgalmazzon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >