Megbuktatták a Splenda francia hirdetését
Az Európai Bíróság a fogyasztók megtévesztéséért elmarasztalta a Splenda édesítőszer gyártóját és arra kötelezte a céget, hogy azonnal változtassa meg a reklámjait.
Az inkriminált reklámban a McNeil azt állította, hogy a sucralosenak
cukor íze illetve, hogy cukorból készül és ezért van édes íze. A bíróság 40
ezer eurós bírságot szabott ki és kötelezte a céget, hogy azonnal változtassa
meg a reklámját. A cégnek 30 napja van arra, hogy megváltoztassa a Splenda
minden csomagolását. Ezenkívül a bíróság megtiltotta, hogy a cég négy hónapon
túl bármilyen régi csomagolású Splendat forgalmazzon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Magyarországon elsőként szerzett uniós fenntarthatósági hitelesítést a HelloParks Fót csarnoka
A Futureal-csoporthoz tartozó ipari ingatlanfejlesztő HelloParks FT1-es raktárcsarnoka megfelel az…
Tovább olvasom >