Megbuktatták a Splenda francia hirdetését
Az Európai Bíróság a fogyasztók megtévesztéséért elmarasztalta a Splenda édesítőszer gyártóját és arra kötelezte a céget, hogy azonnal változtassa meg a reklámjait.
Az inkriminált reklámban a McNeil azt állította, hogy a sucralosenak
cukor íze illetve, hogy cukorból készül és ezért van édes íze. A bíróság 40
ezer eurós bírságot szabott ki és kötelezte a céget, hogy azonnal változtassa
meg a reklámját. A cégnek 30 napja van arra, hogy megváltoztassa a Splenda
minden csomagolását. Ezenkívül a bíróság megtiltotta, hogy a cég négy hónapon
túl bármilyen régi csomagolású Splendat forgalmazzon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >Préda Máté a DODO új magyarországi vezetője
Az utolsó kilométeres, okoslogisztikai szolgáltatásokat kínáló DODO Préda Mátét bízta…
Tovább olvasom >Szobaszervíz helyett ételrendelés – házhoz megy a lángos
Egyre több turista rendel ételt a szállására a foodora nemzetközi…
Tovább olvasom >