Június 30-ig lehet jelentkezni a HoReCa Hősök versenyre
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) HoReCa és Event Tagozata és a Trade magazin által 2021-ben alapított HoReCa Hősök verseny június 30-ig várja a nevezni és nyerni vágyókat!

Pozitív példákat keresünk
„A díj alapításakor bíztunk benne, hogy közel a HoReCa- és rendezvényszektor nehézségeinek a vége, de ehelyett egy újabb kihívásokkal teli időszak következett, így a Hős megnevezés aktuálisabb számukra, mint valaha”
– mondta Bódi Krisztina, az MMSZ HoReCa és Event Tagozatának tagozatvezetője.
„Feladatunknak tartjuk, hogy példájukat a szakma elé tárjuk, és sztorijukat a nagyközönség is megismerhesse, mert inspirációként szolgálhatnak sokak számára”.
10 kategóriában, fotókkal vagy videóval illusztrált történetük feltöltésével pályázhatnak a vendéglátó szakma képviselői 2023. április 1. és június 1. között a www.horecahosok.hu oldalon.
„Ahogy 2021-ben a pandémiából kilépve, most a gazdasági nehézségek leküzdésének sikeres történeteivel lehet pályázni a 2023. évi HoReCa Hős címre. Ismét keressük azokat a pozitív példákat, amelyekre nem csak büszkeséggel, de mások számára mintaként szolgálva is elő lehet állni”
– mondja Hermann Zsuzsanna, a Magyar Marketing Szövetség HoReCa és Event Tagozatának alelnöke, a Trade magazin főszerkesztője.
„Várjuk tehát a HoReCa Hősök jelentkezését június 1-ig a horecahosok.hu oldalon. A nyertesek nem csak okleveles elismerésben részesülnek, de használhatják is a „HoReCa Hős 2023” címet”.
A zsűrizésre júliusban, az eredmények kihirdetésére júliusban, a díjátadóra pedig szeptemberben, a Business Days konferencia HoReCa napján, szeptember 25-én, Tapolcán, a Hunguest Hotel Pelionban kerül sor.
Kapcsolódó cikkeink
10 éves az MMSZ Agrár- és Élelmiszer-marketing Tagozat
Jubileumi rendezvénnyel ünnepelte 10 éves évfordulóját a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >Rutinból nem megy: globális transzformáció és lokális alkalmazkodás!
A 2016. év végén alakult, és a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >20 éve a siker fokmérője – Idén kétszeresen ünnepel a Superbrands Magyarország
2004 a nagy kezdetek éve volt. A Google bevezette a Gmailt,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új képzéssorozat a balatoni turizmusért: gyakorlatközpontú tréningek Keszthelyen
A balatoni turizmus fejlődésének egyik kulcsa a szolgáltatók versenyképességének növelése…
Tovább olvasom >Ginfesztivál júniusban
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns új…
Tovább olvasom >Vonzások és választások
Az Eventrend cégcsoport 2024 végén reprezentatív kérdőíves kutatást végzett közel…
Tovább olvasom >