Június 30-ig lehet jelentkezni a HoReCa Hősök versenyre
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) HoReCa és Event Tagozata és a Trade magazin által 2021-ben alapított HoReCa Hősök verseny június 30-ig várja a nevezni és nyerni vágyókat!

Pozitív példákat keresünk
„A díj alapításakor bíztunk benne, hogy közel a HoReCa- és rendezvényszektor nehézségeinek a vége, de ehelyett egy újabb kihívásokkal teli időszak következett, így a Hős megnevezés aktuálisabb számukra, mint valaha”
– mondta Bódi Krisztina, az MMSZ HoReCa és Event Tagozatának tagozatvezetője.
„Feladatunknak tartjuk, hogy példájukat a szakma elé tárjuk, és sztorijukat a nagyközönség is megismerhesse, mert inspirációként szolgálhatnak sokak számára”.
10 kategóriában, fotókkal vagy videóval illusztrált történetük feltöltésével pályázhatnak a vendéglátó szakma képviselői 2023. április 1. és június 1. között a www.horecahosok.hu oldalon.
„Ahogy 2021-ben a pandémiából kilépve, most a gazdasági nehézségek leküzdésének sikeres történeteivel lehet pályázni a 2023. évi HoReCa Hős címre. Ismét keressük azokat a pozitív példákat, amelyekre nem csak büszkeséggel, de mások számára mintaként szolgálva is elő lehet állni”
– mondja Hermann Zsuzsanna, a Magyar Marketing Szövetség HoReCa és Event Tagozatának alelnöke, a Trade magazin főszerkesztője.
„Várjuk tehát a HoReCa Hősök jelentkezését június 1-ig a horecahosok.hu oldalon. A nyertesek nem csak okleveles elismerésben részesülnek, de használhatják is a „HoReCa Hős 2023” címet”.
A zsűrizésre júliusban, az eredmények kihirdetésére júliusban, a díjátadóra pedig szeptemberben, a Business Days konferencia HoReCa napján, szeptember 25-én, Tapolcán, a Hunguest Hotel Pelionban kerül sor.
Kapcsolódó cikkeink
Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >A marketing és kereskedelmi terület változó viszonya
Az elmúlt félévben alkalmam volt részt venni egy nemzetközi díj…
Tovább olvasom >Európa legjobb marketingszakembere: magyar győzelem a rangos nemzetközi versenyen
Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Groupama Biztosító-OTP Bank: a magyar családok átlagosan több mint félmillió forintot költenek külföldi nyaralásra
A magyar családok átlagosan több mint félmillió forintot költenek külföldi…
Tovább olvasom >A magyarok fele kétévente utazik külföldre – sokan még mindig biztosítás nélkül
A hazai lakosság közel fele (44%) kétévente utazik külföldre, de…
Tovább olvasom >Ízek csúcsa: ennyibe kerül ma egy fine dining vacsora Magyarországon
A 2025-ös Dining Guide Év Étterme díját az őrségi Pajta…
Tovább olvasom >