Még fenntarthatóbb lett a Ferrero
Újabb és újabb lépéseket tesz a Ferrero Group annak érdekében, hogy tovább haladjon fenntarthatósági stratégiája megvalósításában. A cég többek közt a Nutellánál vezeti be az újrahasználható üvegeket Franciaországban.

Edd meg, vidd vissza, töltsd újra!
A cél az, hogy 2025-ig a cég minden csomagolóanyaga újrahasználható, újrahasznosított vagy komposztálható legyen. A Nutella újrahasznlható üvegeinek projektje kapcsán a cég a Looppal és a Carrefourral működik együtt: a vásárlók visszavihetik a kiürült Nutella-üvegeket a Carrefour üzleteibe, ahol kifertőtlenítik és később újratöltik azokat.
Packaging 360
Kapcsolódó cikkeink
A Ferrero alapanyagainak már 90%-a visszakövethető
Jelentős előrelépésről számolt be a Ferrero Csoport 16. Fenntarthatósági jelentésében…
Tovább olvasom >Rakétaként lőtt ki a Kellogg részvénye: Ferrero-vásárlás lehet a háttérben
Ritkán látni olyat, hogy egy nagy nyugati tőzsdén egy ismert…
Tovább olvasom >Fagykár fenyegeti a Nutellát: drasztikusan drágul a török mogyoró
Súlyos tavaszi fagyok sújtották Törökországot, a világ legnagyobb mogyorótermelőjét, ami…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >