Még fenntarthatóbb lett a Ferrero
Újabb és újabb lépéseket tesz a Ferrero Group annak érdekében, hogy tovább haladjon fenntarthatósági stratégiája megvalósításában. A cég többek közt a Nutellánál vezeti be az újrahasználható üvegeket Franciaországban.

Edd meg, vidd vissza, töltsd újra!
A cél az, hogy 2025-ig a cég minden csomagolóanyaga újrahasználható, újrahasznosított vagy komposztálható legyen. A Nutella újrahasznlható üvegeinek projektje kapcsán a cég a Looppal és a Carrefourral működik együtt: a vásárlók visszavihetik a kiürült Nutella-üvegeket a Carrefour üzleteibe, ahol kifertőtlenítik és később újratöltik azokat.
Packaging 360
Kapcsolódó cikkeink
A fenntartható turizmus fejlesztését segítő uniós program indult Szegeden
A fenntartható turizmus fejlesztését segítő, 2,5 millió eurós (mintegy egymilliárd…
Tovább olvasom >445 millió kanadai dollárból bővíti ontariói gyárát a Ferrero
A Ferrero Csoport 445 millió kanadai dollárt (319,7 millió amerikai…
Tovább olvasom >Elhunyt a „Nutella atyja”
97 éves korában, 2025. február 14-én elhunyt Francesco Rivella, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Drágább Barbie, soványabb Heinz – Trump vámjai átrajzolják a globális fogyasztói piacot
Donald Trump vámpolitikájának hatása egyre több iparágat érint: játékgyártók, autóipari…
Tovább olvasom >Csaknem 20 százalékkal olcsóbb élelmiszerek? A kormány elégedett az árréscsökkentés eredmnyeivel
„Egyre több terméket lehet olcsóbban megvásárolni az árréscsökkentésnek köszönhetően, az…
Tovább olvasom >