Még fenntarthatóbb lett a Ferrero
Újabb és újabb lépéseket tesz a Ferrero Group annak érdekében, hogy tovább haladjon fenntarthatósági stratégiája megvalósításában. A cég többek közt a Nutellánál vezeti be az újrahasználható üvegeket Franciaországban.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/01/nutella-im-mehrwegglas-300x167.jpg)
Edd meg, vidd vissza, töltsd újra!
A cél az, hogy 2025-ig a cég minden csomagolóanyaga újrahasználható, újrahasznosított vagy komposztálható legyen. A Nutella újrahasznlható üvegeinek projektje kapcsán a cég a Looppal és a Carrefourral működik együtt: a vásárlók visszavihetik a kiürült Nutella-üvegeket a Carrefour üzleteibe, ahol kifertőtlenítik és később újratöltik azokat.
Packaging 360
Kapcsolódó cikkeink
Megvette a Ferrero a Power Crunch fehérjesnack márkát
A Ferrero, a Nutella és a Ferrero Rocher gyártója, megvásárolta…
Tovább olvasom >A mogyoróbeszerzésbe invesztál a Ferrero az USA-ban
A Ferrero Csoport mogyoróra specializálódott részlege, a Ferrero Hazelnut Company…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >