Még fenntarthatóbb lett a Ferrero
Újabb és újabb lépéseket tesz a Ferrero Group annak érdekében, hogy tovább haladjon fenntarthatósági stratégiája megvalósításában. A cég többek közt a Nutellánál vezeti be az újrahasználható üvegeket Franciaországban.
A cél az, hogy 2025-ig a cég minden csomagolóanyaga újrahasználható, újrahasznosított vagy komposztálható legyen. A Nutella újrahasznlható üvegeinek projektje kapcsán a cég a Looppal és a Carrefourral működik együtt: a vásárlók visszavihetik a kiürült Nutella-üvegeket a Carrefour üzleteibe, ahol kifertőtlenítik és később újratöltik azokat.
Packaging 360
Kapcsolódó cikkeink
Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >6-os pakk, 2024 – A nap képe
A kanadai sziklagleccserből származó Rök víz arculatához a fenntarthatóság gondolata…
Tovább olvasom >Ősszel jöhet a növényi alapú Nutella
Hónapokig tartó híresztelések után a Ferrero bejelentette a növényi alapú…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >