Még az USA-ban is a klasszikus médiafogyasztás dominál
A Magyar Lapkiadók Egyesülete idén augusztusban rajtoló intenzív és átfogó kampányának keretében hétről hétre számos izgalmas adattal és a printpiac helyzetéről szóló érdekfeszítő kutatás elemzésével, valamint rövidhírrel jelentkezett. Az MLE most is egy friss, 2016 szeptemberében napvilágot látott kutatást vett górcső alá, amely az Amerikai Egyesült Államokra kiterjedően megvizsgálta, hogy a lakosság mennyi időt fordít a digitális médiumok fogyasztására a hagyományos médiumokkal szemben.
A mérésből kiderült, hogy a „legdigitálisabbnak” kikiáltott országban továbbra is több időt töltenek a hagyományos médiumok fogyasztásával, mint a digitális médiumokéval. A kutatás szerint, míg tavaly 392 percet töltött naponta lapolvasással, tévénézéssel vagy rádióhallgatással egy átlagos amerikai állampolgár, addig digitális médiumok fogyasztására csupán 328 percet szánt. Bár az előrejelzések szerint ez a szám 2018-ra kiegyenlítődik, fontos kiemelni, hogy a klasszikus médiumokra továbbra is napi 6 órát szánnak majd a fogyasztók. A kutatás a párhuzamos fogyasztásra nem tér ki, de az egyértelműen kivehető, hogy 2011-hez képest összességében nőtt a médiafogyasztással töltött idő.
Kapcsolódó cikkeink
Minden rekordot megdöntött az idei fekete péntek Amerikában
Az Adobe Analytics friss jelentése szerint jelentős, 7,5%-os növekedést mutatnak…
Tovább olvasom >A nyerstej termelői átlagára 20 százalékkal csökkent egy év alatt
A nyerstej termelői ára nemzeti valutában kifejezve 2023 augusztusában az…
Tovább olvasom >Az energiaital is szabályozott termék lehet, mint a cigaretta és az alkohol
Az Amerikai Egyesült Államokban egyre több szülő és gyermekorvos hívja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >