Még aranyosabb az Aranypéntek
Arany EFFIE díjjal értékelték tegnap este az Aranypéntek kampányt, melyet a Human Telex Reklámügynökség a Dreher Sörgyárak Zrt. számára készített 2011-ben.
Az idei EFFIE-n az Élelmiszer kategória egyik érdekessége volt, hogy az alkoholos italok között a shortlisten már csak két olyan márkatulajdonos kampánya versenyzett egymással, amelyek a valós piacon is a legnagyobb riválisok.
„Ez külön súlyt adott a megmérettetésnek, és így még értékesebb a Human Telex Reklámügynökség számára, hogy sikerült az Aranypéntekkel elnyerni az amúgy is nagy súlyú EFFIE díjat” – mondta Hajnal Tamás kreatív és stratégiai igazgató.
Majd kiemelte: nem ért egyet azzal a majd minden szakmai fórumon elhangzó kijelentéssel, hogy a hazai reklámok az ügyfél oldal hibájából nem elég jók. A megrendelők nagyon is pontosan ismerik a célcsoportjukat és a terméküket, és az Aranypéntek kampány éppen azt igazolja, hogy egy márka és egy ügynökség szoros együttműködésében időnként a hatékonyság érdekében a kreatív megjelenés elé kell helyezni a piaci szempontokat.
„Az év végén a sikert mindenképpen az jelenti, ha a kampány hozza a megfelelő számokat, üzleti elvárásokat, sőt, túlteljesíti azokat” – tette hozzá Hajnal Tamás.
A nyertes kampány vezető szövegírója Nagy László, vezető art directora Balogh M. Miklós, ügyfélkapcsolati igazgatója Bayer Ákos volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl bemutatta tizedik, jubileumi szakácskönyvét
A Lidl bemutatta 10. szakácskönyvét, amely közel 4 millió megjelent…
Tovább olvasom >Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >