Még aranyosabb az Aranypéntek
Arany EFFIE díjjal értékelték tegnap este az Aranypéntek kampányt, melyet a Human Telex Reklámügynökség a Dreher Sörgyárak Zrt. számára készített 2011-ben.
Az idei EFFIE-n az Élelmiszer kategória egyik érdekessége volt, hogy az alkoholos italok között a shortlisten már csak két olyan márkatulajdonos kampánya versenyzett egymással, amelyek a valós piacon is a legnagyobb riválisok.
„Ez külön súlyt adott a megmérettetésnek, és így még értékesebb a Human Telex Reklámügynökség számára, hogy sikerült az Aranypéntekkel elnyerni az amúgy is nagy súlyú EFFIE díjat” – mondta Hajnal Tamás kreatív és stratégiai igazgató.
Majd kiemelte: nem ért egyet azzal a majd minden szakmai fórumon elhangzó kijelentéssel, hogy a hazai reklámok az ügyfél oldal hibájából nem elég jók. A megrendelők nagyon is pontosan ismerik a célcsoportjukat és a terméküket, és az Aranypéntek kampány éppen azt igazolja, hogy egy márka és egy ügynökség szoros együttműködésében időnként a hatékonyság érdekében a kreatív megjelenés elé kell helyezni a piaci szempontokat.
„Az év végén a sikert mindenképpen az jelenti, ha a kampány hozza a megfelelő számokat, üzleti elvárásokat, sőt, túlteljesíti azokat” – tette hozzá Hajnal Tamás.
A nyertes kampány vezető szövegírója Nagy László, vezető art directora Balogh M. Miklós, ügyfélkapcsolati igazgatója Bayer Ákos volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kétéves dohánytermesztési szerződést köt termelőivel az ULT Magyarország Kft.
Két évre szóló dohánytermesztési szerződést köt több mint ötszáz termelőjével…
Tovább olvasom >Háztartási kekszből spájzoltunk be a legjobban a járvány miatt
Lényegesen több kekszet eszünk, mióta kitört a járvány. A nagy…
Tovább olvasom >Elindult a NESCAFÉ Dolce Gusto kapszulák visszagyűjtése a MediaMarktban
Idén márciusban új kapszulavisszagyűjtési- és újrahasznosítási rendszert indít a Nestlé…
Tovább olvasom >