Masszív leépítést hajt végre a DoorDash működési költségeinek visszafogása érdekében
Az amerikai online ételrendelési és -házhozszállítási szolgáltatást nyújtó DoorDash 1250 embert bocsát el a költségek visszafogása érdekében.
Tony Xu, a vállalat vezérigazgatója a múlt héten egy az alkalmazottaknak küldött üzenetében megjegyzi, hogy a világjárvány soha nem látott lehetőségeket hozott a kereskedők és a fogyasztók kiszolgálása terén, és hogy a növekedéssel lépést tartson, a DoorDash felgyorsította a munkaerő-felvételt. Xu szerint bár a vállalat legtöbb befektetése megtérül, a csapat bővülését nem sikerült megfelelően menedzselni.
Xu szerint a munkaerő gyors bővülése mellet, ha a DoorDash nem foglalkozik a működési költségekkel, azok továbbra is túlszárnyalják az értékesítés növekedését. Megjegyezte továbbá, hogy a cég üzletmenete ellenállóbb, mint más e-kereskedelmi vállalatoké.
Az elbocsátott alkalmazottak 13 hetes kompenzációt kapnak, valamint egy négyhetes egyösszegű végkielégítést. Xu feljegyzése szerint az érintett dolgozók megkapják a 2023. februári megszolgált részvényeket is. A vízummal rendelkező munkavállalók esetében a felmondás időpontja 2023. március 1. lesz, ami Xu szerint időt ad nekik arra, hogy új állást találjanak.
Kapcsolódó cikkeink
Aktívabbak a munkavállalók, mint tavaly ilyenkor
A munkavállalói aktivitás továbbra is magas a magyarországi munkaerőpiacon: miközben…
Tovább olvasom >A két legégetőbb kihívás egy ügyvezető számára: a munkaerő és a költségek
Az International Executive Search Federation (IESF) vezetőkiválasztással foglalkozó nemzetközi szervezete…
Tovább olvasom >A betöltendő állások több mint fele igényel nyelvtudást
A 2024 januárja óta feladott álláshirdetések 53 százalékában várnak el…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: az árrésstop elérte a kívánt hatást, ki lehet vezetni
Az árrésstopban érintett élelmiszerek átlagos kosárértéke egyértelműen csökkent a rendelkezés…
Tovább olvasom >Éleződő vámháború és új piacok keresése: szorult helyzetbe került az európai élelmiszerexport
Az amerikai büntetővámok bejelentése és a kereskedelmi feszültségek fokozódása új…
Tovább olvasom >ROSSMANN: Nincs tragédia, megoldjuk! – új image kampány indult 2025 tavaszán
A ROSSMANN, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria lánca, 2025-ben újabb…
Tovább olvasom >