Masszív leépítést hajt végre a DoorDash működési költségeinek visszafogása érdekében
Az amerikai online ételrendelési és -házhozszállítási szolgáltatást nyújtó DoorDash 1250 embert bocsát el a költségek visszafogása érdekében.
Tony Xu, a vállalat vezérigazgatója a múlt héten egy az alkalmazottaknak küldött üzenetében megjegyzi, hogy a világjárvány soha nem látott lehetőségeket hozott a kereskedők és a fogyasztók kiszolgálása terén, és hogy a növekedéssel lépést tartson, a DoorDash felgyorsította a munkaerő-felvételt. Xu szerint bár a vállalat legtöbb befektetése megtérül, a csapat bővülését nem sikerült megfelelően menedzselni.
Xu szerint a munkaerő gyors bővülése mellet, ha a DoorDash nem foglalkozik a működési költségekkel, azok továbbra is túlszárnyalják az értékesítés növekedését. Megjegyezte továbbá, hogy a cég üzletmenete ellenállóbb, mint más e-kereskedelmi vállalatoké.
Az elbocsátott alkalmazottak 13 hetes kompenzációt kapnak, valamint egy négyhetes egyösszegű végkielégítést. Xu feljegyzése szerint az érintett dolgozók megkapják a 2023. februári megszolgált részvényeket is. A vízummal rendelkező munkavállalók esetében a felmondás időpontja 2023. március 1. lesz, ami Xu szerint időt ad nekik arra, hogy új állást találjanak.
Kapcsolódó cikkeink
Jön a III. Employer Branding Konferencia – A jövő már jelen?
Az Employer Branding ma már nem csupán HR-eszköz, hanem stratégiai kérdés.…
Tovább olvasom >Csökkent a munkahelyi stabilitásérzet a fiataloknál
Visszaesés látható a dolgozó fiataloknál: a munkahelyüket csak 51 százalékuk…
Tovább olvasom >Tízből hat külföldön dolgozó magyar szerint könnyű volt a beilleszkedés
Minden tizedik magyar munkavállaló rendelkezik már külföldi tapasztalattal, legtöbben Németországban,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Növekszik a 3D-nyomtatott hús elfogadottsága Németországban
Németországban egyre nyitottabbak a fogyasztók a 3D-nyomtatott, laboratóriumi körülmények között…
Tovább olvasom >Mélytechnológiai központot nyit a Nestlé az innováció felgyorsítására
Új mélytechnológiai központ létrehozását tervezi a Nestlé Svájcban, hogy megerősítse…
Tovább olvasom >Új saját márkás hús-termékcsaládot vezet be a Lidl az USA-ban
A Lidl US első alkalommal vezet be saját márkás frisshús-termékcsaládot…
Tovább olvasom >