Másodszor emel bért idén a Rossmann
A Rossmann idén már másodszor emeli meg a béreit, ezúttal 300 millió forintot fordít munkatársai fizetéseinek növelésére a drogéria. A vállalat, amely idén ünnepli 30. születésnapját, tavaly pedig elnyerte a Kincentric Legjobb Munkahely díját, rendkívüli intézkedéseket hoz, hogy reagáljon a kétszámjegyű infláció hatásaira és megfelelően ellensúlyozza munkavállalóinak egyéb terheit is.
Az előző évben a Rossmann elnyerte a Kincentric Legjobb Munkahely díját és továbbra is elkötelezett a munkavállalók jóllétének javítása mellett.
A vállalat folyamatosan figyeli az infláció és a reálbérek alakulását, az MNB aktuális előjelzései szerint év végére 18%-os éves inflációval számolnak. Ennek fényében fontosnak tartják a bérek folyamatos felülvizsgálatát: idén már másodszor emelik meg a fizetéseket, most összesen 300 millió forintot fordítanak erre a célra.
A vállalatnál a munkatársak anyagi támogatása mellett nagy hangsúlyt fektetnek a megfelelő szociális védőháló kialakítására is. Az elmúlt időszak kihívásaira reagálva a közelmúltban bevezetett, jogi, pénzügyi, személyes, pszichológiai és egészségügyi tanácsadást nyújtó „Számíthatsz ránk!” program mellett egy Szociális Alapot is működtetnek, mellyel rendkívüli élethelyzetbe került kollégáiknak nyújtanak gyors és bürokráciamentes segítséget.
Németh Kornél ügyvezető elmondta:
„A Rossmann-nál továbbra is erős fókuszt helyezünk munkatársainkra, azon dolgozunk, hogy a bérjellegű juttatások mellett egy komplex szociális védőhálót is nyújthassunk kollégáink számára. Hisszük, hogy az emberközpontú szervezeti kultúra mellett ezek az intézkedések is hozzájárulnak ahhoz, hogy meg tudjuk őrizni pozíciónkat a piacvezető drogériáláncok között. A béremelés az anyagi terhek csökkentése mellett egyben egy fontos üzenet is munkatársaink felé, miszerint nehezebb időkben is számíthatnak a Rossmannra. A Rossmann továbbra is példát mutat a felelős és fenntartható üzleti gyakorlat tekintetében”.
Kapcsolódó cikkeink
K&H: a nagy programok hajtják a zöldhiteleket
A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Kiemelt törődés a korán érkezőknek: november 17. a koraszülöttek világnapja
Manapság számos világnap ad alkalmat arra, hogy a számunkra fontos…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >