Második „Bottega” koncepció-üzletét nyitja a Granarolo Bolognában
Az olasz tejtermékgyártó Granarolo Milánó után Bolognában nyitotta meg második Bottega-üzletét, mely elnevezése a hagyományos sarki kisboltra utal. A 170 négyzetméteres üzlet a városközpontban található, ahol a vásárlók önkiszolgáló részlegen és pultból is vásárolhatnak a cég portfóliójában szereplő széles sajtválasztékból és partnercégek felvágottaiból.
A koncepció fejlesztésével cél az élelmiszer-hulladék mennyiségének csökkentése is, hiszen a közeli lejáratú termékek (tejet, joghurtot, sajtot) 30–50% kedvezménnyel kaphatók. A fenntarthatóság jegyében az üzletben mérsékelt környezeti hatású újgenerációs hűtőgépek működnek.
A vállalat tervei szerint 2022-ben további olasz városokban nyit hasonló üzleteket, melyek, bár közvetlen irányítás alatt állnak majd, mégsem rendeződnek láncba.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható sört készített a megmaradt kenyérből a spanyol El Corte Inglés lánc
Az El Corte Inglés a Cervezas Mica kézműves gyártóval együttműködve…
Tovább olvasom >Négy milliárd fontot fektet a Lidl a brit élelmiszeriparba 2023-ban
Tervei szerint a Lidl GB 2023-ig 4 milliárd fontot invesztál…
Tovább olvasom >Az ALDI is „kukázta” a zöldség-gyümölcsökről az eltarthatósági időt
Legutóbb az ALDI jelentette be, hogy az élelmiszer-pazarlás elleni küzdelem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >FAO: második hónapja nőttek a globális élelmiszerárak áprilisban havi szinten
Áprilisban már a második egymást követő hónapban nőttek a globális…
Tovább olvasom >Száguldó vonaton a szépségápolás
Az FMCG-szektoron belül a szépségápolás az egyik leggyorsabban fejlődő piac,…
Tovább olvasom >