Négy milliárd fontot fektet a Lidl a brit élelmiszeriparba 2023-ban
Tervei szerint a Lidl GB 2023-ig 4 milliárd fontot invesztál brit élelmiszeripari vállalkozásokba a beszállítókat országszerte támogatva.
Ezzel felgyorsul a 2019-ben bemutatott költési ütemterv, amely szerint a német kiskereskedő 15 milliárd font összegű beruházást vállalt a brit élelmiszeriparban 2020 és 2025 között, mely összeg most várhatóan eléri a 17 milliárd fontot.
2020 márciusa óta a diszkont 10 milliárd fontot fektetett be, és 2022-ben közel 500 millió font értékben biztosított exportlehetőséget brit beszállítóknak más Lidl-piacokon.
A Lidl GB alaptermékeinek kétharmadát az Egyesült Királyságból szerzi be, és több mint 650 beszállítóval dolgozik együtt az egész országban, akiknek egyedülálló hozzáférést biztosít a helyi és nemzetközi piacokhoz.
A Lidl volt az egyik első szupermarket, amely 2016-ban aláírta az NFU Fruit and Veg Pledge (NFU gyümölcs- és zöldségipari vállalás) nyilatkozatát, ezzel is hangsúlyozva, mennyire elkötelezett a termelőkkel való fenntartható együttműködés mellett.
Vállalta továbbá, hogy 2025-ig tíz a teljes láncot átfogó élelmiszerhulladék-csökkentést célzó programot finanszíroz és valósít meg, és a beszállítókkal együttműködve további megoldásokat talál a hulladékcsökkentésre és a további értékteremtésre az ellátási láncban.
Kapcsolódó cikkeink
Érkeznek a tanszerek a Lidl-áruházakba
Bár a nyári vakáció még tart, a Lidl Magyarország azonban…
Tovább olvasom >1,5 milliárd fontot fordít a Lidl brit marhahústermelésre
Megerősíti fenntarthatósági vállalásait a Lidl azzal, hogy a következő 5…
Tovább olvasom >Bolti árakkal várja a Campus Fesztiválon a Lidl FesztMarket a vásárlókat
Ha nyár, akkor fesztiválszezon – amiből természetesen a Lidl sem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >