Másfél milliárd eurót invesztál a Lidl Spanyolországban az elkövetkező négy évben
2021 és 2024 között a Lidl másfél milliárd eurót tervez beruházni Spanyolországban. Az országszerte 630 üzletében 11 logisztikai központjában több mint 17 000 alkalmazottat foglalkoztató német diszkontlánc több mint 150 új üzlet és négy logisztikai elosztóközpont nyitását tervezi 2024-ig.
Az expanziós tervek kifejezetten a madridi régióra összpontosítanak, ahol 50 új helyszínen kíván a lánc üzletet nyitni mintegy 200 millió eurós beruházásból.
A Lidl állítása szerint a tavalyi évben 2000 új munkahelyet teremtett, és a belföldi beszerzés arányát 13 százalékkal 5,2 milliárd euróra növelte. 2020-ban 350 millió eurós beruházással mintegy 40 új üzletet és egy új logisztikai létesítményt nyitott a vállalat Gran Canarián.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly 5%-kal bővült a spanyol Alcampo saját márkás választéka
A spanyol Alcampo hiper- és szupermarketlánc mintegy 281 saját márkás…
Tovább olvasom >A Tesco Clubcard programja jelentős változásokon megy keresztül jogi perpatvar miatt
A The Sun jelentése szerint a Tesco komoly változtatásokat hajtott…
Tovább olvasom >Még több saját márkás terméket kínál a Makro Spanyolországban
Négyszáznál is több saját márkás cikkelemet vezetett be a Makro…
Tovább olvasom >További cikkeink
IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Vegán aktivista a Forbes rangos „30 sikeres magyar 30 alatt” listáján
Vida Raul, a Prove magazin alapítója személyében először került fel…
Tovább olvasom >Meghosszabbítja együttműködését az UEFA és a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway 2027-ig meghosszabbítja együttműködését az UEFA Bajnokok…
Tovább olvasom >