Marketing cuvée
A 100%-ban hazai tulajdonú Cafe Frei sikerének egyik kulcsa, hogy a szórakoztatóipar oldaláról közelíti meg a vendéglátást. Erről szól az egységes, üzletenként mégis némileg eltérő belsőépítészet is: erőteljes színek, egzotikus utazások inspirálta dizájn, ami összhangban van a kávés koncepcióval és A világ kedvenc kávéi szlogennel. Különböző kávékonyhák mutatják meg a kávévilágot a japán stílusúaktól Dél-Amerika latinos kávéreceptjeiig, beleértve az újhullámos kávékat, a különböző desszertkávékat és tradicionális italokat.
Az ízélményekkel történő szórakoztatás és a történetmesélés a cél – ehhez nem csupán menülapot, de kéthavonta megjelenő százoldalas magazint is készít a cég. Aki betér valamelyik kávézóba, az asztalnál kóstolgatva és olvasgatva utazhatja körbe a világot – kávés szemmel.
A kiskereskedelemben is elismert szereplővé vált hálózat karácsony előtt bevezette az Espresso by Tamas Frei prémium cuvée-kollekciója első tagját, a toszkán ízvilágú és pörkölési stílusú kávékapszulát. Ebbe a cuvée-válogatásba olyan kapszulás kávék tartoznak majd, amelyek azonos arabica kávéfajták blendjei lesznek, különböző országok csúcsültetvényeiről. //
Kapcsolódó cikkeink
Már közel 30 ezren dolgoznak az idei Nyári Diákmunka Programban
A kormány idén már tizenharmadik alkalommal hirdette meg a fiatalok…
Tovább olvasom >Trump új vámstratégiája átrajzolhatja a kávé- és kakaókereskedelem globális térképét
Vámmentességet élvezhetnek a jövőben a trópusi mezőgazdasági termékek – például…
Tovább olvasom >Starbucks: vége a csak elvitelre szóló kávézóknak – visszatérés a vendéglátás melegségéhez
Radikális stratégiai váltásba kezd a világ legnagyobb kávézólánca: a tőzsdén…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kutatás: Óriási a szakadék a turisták környezettudatossága és valós utazási szokásai között
Bár egyre több turista vallja magát környezettudatosnak, utazási szokásaikban ez…
Tovább olvasom >Csak egyszerű alapanyagokból! Vágod? – A nap videója
Főleg tofu és uborka. De ahogy tálalják… Persze késkezelésből azért…
Tovább olvasom >Mit rejt a fehérneműd? – A nap képe
A divattervező Calvin Klein provokatív reklámkampányokat használt arra, hogy párbeszédet…
Tovább olvasom >