Marketing cuvée
A 100%-ban hazai tulajdonú Cafe Frei sikerének egyik kulcsa, hogy a szórakoztatóipar oldaláról közelíti meg a vendéglátást. Erről szól az egységes, üzletenként mégis némileg eltérő belsőépítészet is: erőteljes színek, egzotikus utazások inspirálta dizájn, ami összhangban van a kávés koncepcióval és A világ kedvenc kávéi szlogennel. Különböző kávékonyhák mutatják meg a kávévilágot a japán stílusúaktól Dél-Amerika latinos kávéreceptjeiig, beleértve az újhullámos kávékat, a különböző desszertkávékat és tradicionális italokat.
Az ízélményekkel történő szórakoztatás és a történetmesélés a cél – ehhez nem csupán menülapot, de kéthavonta megjelenő százoldalas magazint is készít a cég. Aki betér valamelyik kávézóba, az asztalnál kóstolgatva és olvasgatva utazhatja körbe a világot – kávés szemmel.
A kiskereskedelemben is elismert szereplővé vált hálózat karácsony előtt bevezette az Espresso by Tamas Frei prémium cuvée-kollekciója első tagját, a toszkán ízvilágú és pörkölési stílusú kávékapszulát. Ebbe a cuvée-válogatásba olyan kapszulás kávék tartoznak majd, amelyek azonos arabica kávéfajták blendjei lesznek, különböző országok csúcsültetvényeiről. //
Kapcsolódó cikkeink
Hazaviszem az éttermet – éttermi merchandising
Mi jut eszébe, ha kedvenc étterme vagy kávézója nevét meglátja…
Tovább olvasom >KávéBár Bazár rekordszámú kiállítóval
Rekordszámú kiállító érkezik a 15. KávéBár Bazárra, amely a kóstolók…
Tovább olvasom >További cikkeink
Maybe, Baby – A nap képe
Határozatlanvásárló-barát megoldás egy ruhaüzlet próbafülkéjében.
Tovább olvasom >A csontváz rizsgolyót készít Aladár napjára – A nap videója
Az főzés témájában készülő, néha megdöbbentő technikákat alkalmazó animációs filmek…
Tovább olvasom >