Pizzaétterem-lánc magyar módra
Évek óta vagyunk tanúi ismert vagy kevésbé ismert amerikai étteremláncok próbálkozásainak a hazai piacon: nevüket, koncepciójukat próbálják eladni franchise-vállalkozóknak, rendkívül borsos áron – bármiféle piacismeret, illetve -felmérés nélkül. Szinte kivétel nélkül sikertelenül!
Van viszont alapos piacismerete a hazai Burger Kingeket is működtető The Fusion Group Zrt.-nek, így sokkal több esélyt adhatunk a Bellozzo „láncnak”, amelynek első, klasszikus gyorsétterme után most nyílt egy plázás is, a Westend food courtjában. Ha a németeknek nagyon bejött a Vapiano-koncepció, miért ne lehetne nekünk is az ahhoz hasonló ételválasztékkal (bár jóval szegényesebb italválasztékkal) dolgozó, akár külföldön is terjeszkedni képes olasz étteremláncunk! //
Kapcsolódó cikkeink
A Beyond Meattel társulva kínál a McDonald’s növényi csirkefalatokat Franciaországban
Új növényi alapú terméket vezetett be a McDonald’s a Beyond…
Tovább olvasom >Magyar befektető adott el bevásárlóközpontot Spanyolországban
Sikeresen értékesítette a magyar tulajdonú GESTOR REAL ESTATE a spanyolországi…
Tovább olvasom >Túl drágák lettek a sajtburgerek
A McDonald’s a 2024-es év második negyedévében forgalomcsökkenést jelentett, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: szárnyal a turizmus, novemberben 17 százalékkal bővült a vendégforgalom
Újabb csúcsokat döntött a hazai turizmus 2024 novemberében: a vendégek…
Tovább olvasom >Szallas.hu: szilveszterkor Eger, Szeged és Pécs a legkeresettebb a belföldi utazók körében
Szilveszterkor a belföldi utazók körében Eger, Szeged és Pécs a…
Tovább olvasom >A Samsung AI Hybrid Cooling technológiával rendelkező hűtőszekrényeket mutat be a CES 2025 kiállításon
A Samsung a CES® 2025 kiállításon mutatja be legújabb, AI…
Tovább olvasom >