Maradékmentő ötletek a MAGGI-tól
Az elmúlt években egyre fontosabbá vált a fogyasztók számára az élelmiszer-pazarlás elleni küzdelem. A magas infláció és növekvő élelmiszerárak eredményeként megnőtt az igény a pénztárcakímélő étkezési megoldásokra. Az emberek tudatosan arra törekszenek, hogy lerövidítsék a főzési folyamatot a rendelkezésre álló összetevőkkel. Mindezekre adnak választ a MAGGI új maradékmentő alapjai.
A portfólió 3 termékből áll: a MAGGI Lecsó alapból, a MAGGI Fűszeres tepsis burgonya alapból és a MAGGI Rakott tészta alapból, amelyekhez a fő alapanyagok a legtöbb kamrában megtalálhatóak.
A koncepció lényege, hogy a termék sokoldalú elkészítése lehetővé teszi a fogyasztók számára, hogy az otthon fellelhető hozzávalókat felhasználják. A MAGGI maradékmentő alapjai segítségével a kamrában, hűtőben megmaradt alapanyagok felhasználásával változatos, ínycsiklandó étel készíthető. A termékekkel elsődlegesen azokat a fogyasztókat szeretnénk megszólítani, akiknek fontos a megmaradt hozzávalók megmentése, valamint, hogy rövid idő alatt pénztárcabarát, tartalmas, változatos ételt készítsenek. A tavaszi időszakban az új termékbevezetést egy online és instore kampánnyal, valamint egy erős influenszer támogatással erősítjük. Készülünk egy aloldallal a Maggi.hu-n, ahol a fogyasztók inspirálódhatnak a termékek sokszínű elkészítéséről. Az új termékeket az üzletek polcain a Maggi alapok blokkon belül találják meg az újdonságot kipróbálni vágyók. (x)
Kapcsolódó cikkeink
CSAOSZ Konferencia – Élelmiszer-veszteség csökkentése fenntartható csomagolással
A Csomagolási és Anyagmozgatási Országos Szövetség (CSAOSZ) a közép-európai térségben…
Tovább olvasom >Üveges MAGGI-szószokat hívott vissza a forgalomból a Nestlé
Nem jelölt glutén jelenléte miatt a forgalmazó Nestlé Hungária Kft.…
Tovább olvasom >Megvalósuló tervek
Közel egy éve tölti be a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih)…
Tovább olvasom >További cikkeink
HonestFood – hatékonyabb, fenntarthatóbb, igazságosabb rendszer
Az HonestFood koncepció a fenntarthatóságot, az egészséges élelmiszer-termelést, valamint az…
Tovább olvasom >Üdítő hírek érkeztek egyenesen a fogyasztóktól – A Márka reprezentatív felmérése alapján
A Márka Üdítőgyártó Kft. az év első negyedévében reprezentatív kutatást…
Tovább olvasom >Tükröm, tükröm: kiterjesztett valóság a Rossmann mobilappjában
A Rossmann lépést tartva a digitális kor újításaival és a…
Tovább olvasom >