Maradékmentő ötletek a MAGGI-tól
Az elmúlt években egyre fontosabbá vált a fogyasztók számára az élelmiszer-pazarlás elleni küzdelem. A magas infláció és növekvő élelmiszerárak eredményeként megnőtt az igény a pénztárcakímélő étkezési megoldásokra. Az emberek tudatosan arra törekszenek, hogy lerövidítsék a főzési folyamatot a rendelkezésre álló összetevőkkel. Mindezekre adnak választ a MAGGI új maradékmentő alapjai.
A portfólió 3 termékből áll: a MAGGI Lecsó alapból, a MAGGI Fűszeres tepsis burgonya alapból és a MAGGI Rakott tészta alapból, amelyekhez a fő alapanyagok a legtöbb kamrában megtalálhatóak.
A koncepció lényege, hogy a termék sokoldalú elkészítése lehetővé teszi a fogyasztók számára, hogy az otthon fellelhető hozzávalókat felhasználják. A MAGGI maradékmentő alapjai segítségével a kamrában, hűtőben megmaradt alapanyagok felhasználásával változatos, ínycsiklandó étel készíthető. A termékekkel elsődlegesen azokat a fogyasztókat szeretnénk megszólítani, akiknek fontos a megmaradt hozzávalók megmentése, valamint, hogy rövid idő alatt pénztárcabarát, tartalmas, változatos ételt készítsenek. A tavaszi időszakban az új termékbevezetést egy online és instore kampánnyal, valamint egy erős influenszer támogatással erősítjük. Készülünk egy aloldallal a Maggi.hu-n, ahol a fogyasztók inspirálódhatnak a termékek sokszínű elkészítéséről. Az új termékeket az üzletek polcain a Maggi alapok blokkon belül találják meg az újdonságot kipróbálni vágyók. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Értékesítési csapatának leépítését fontolgatja a Nestlé Franciaországban
Közel 150 munkahely megszüntetését tervezi a Nestlé Franciaországban, jelentette a…
Tovább olvasom >Az élelmiszer-pazarlást csökkentő projekt valósult meg Csongrád-Csanád vármegyében
Nemzetközi összefogással valósult meg egy élelmiszer-pazarlást csökkentő projekt Csongrád-Csanád vármegyében,…
Tovább olvasom >A közelségre és fenntarthatóságra fókuszáló új üzleti modellt vezet be a Crai
Az olasz Crai élelmiszer-kiskereskedelmi lánc új üzleti modellt vezetett be,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >