Maradékmentő ötletek a MAGGI-tól
Az elmúlt években egyre fontosabbá vált a fogyasztók számára az élelmiszer-pazarlás elleni küzdelem. A magas infláció és növekvő élelmiszerárak eredményeként megnőtt az igény a pénztárcakímélő étkezési megoldásokra. Az emberek tudatosan arra törekszenek, hogy lerövidítsék a főzési folyamatot a rendelkezésre álló összetevőkkel. Mindezekre adnak választ a MAGGI új maradékmentő alapjai.
A portfólió 3 termékből áll: a MAGGI Lecsó alapból, a MAGGI Fűszeres tepsis burgonya alapból és a MAGGI Rakott tészta alapból, amelyekhez a fő alapanyagok a legtöbb kamrában megtalálhatóak.
A koncepció lényege, hogy a termék sokoldalú elkészítése lehetővé teszi a fogyasztók számára, hogy az otthon fellelhető hozzávalókat felhasználják. A MAGGI maradékmentő alapjai segítségével a kamrában, hűtőben megmaradt alapanyagok felhasználásával változatos, ínycsiklandó étel készíthető. A termékekkel elsődlegesen azokat a fogyasztókat szeretnénk megszólítani, akiknek fontos a megmaradt hozzávalók megmentése, valamint, hogy rövid idő alatt pénztárcabarát, tartalmas, változatos ételt készítsenek. A tavaszi időszakban az új termékbevezetést egy online és instore kampánnyal, valamint egy erős influenszer támogatással erősítjük. Készülünk egy aloldallal a Maggi.hu-n, ahol a fogyasztók inspirálódhatnak a termékek sokszínű elkészítéséről. Az új termékeket az üzletek polcain a Maggi alapok blokkon belül találják meg az újdonságot kipróbálni vágyók. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Maggi Magic Asia pirított tészták friss hozzávalókkal
Gyakran elgondolkodsz azon, hogyan dobd fel a kedvenc tésztáidat? Próbáld…
Tovább olvasom >A jövő íze, csomagolása, ritmusa – innovációs térkép 2025-re
Új korszak küszöbén áll az FMCG-piac: a globális gazdasági nyomás…
Tovább olvasom >Fenntartható fagylaltot dob piacra az Auchan Portugáliában
Az Auchan Portugália a helyi O Gelado márkával együttműködve az élelmiszer-pazarlásra megoldást…
Tovább olvasom >További cikkeink
Innováció és hagyomány kéz a kézben
Fenntartható fejlődés, technológiai újítások, tudatos márkaépítés – ezek mentén alakítja…
Tovább olvasom >A kiberbűnözés kora 2025 – Új gazdasági realitás
A kiberbűnözés éves globális kára 2028-ra elérheti a 14 ezer…
Tovább olvasom >Sweet Palermo® – a tökéletes paprika nyomában
A Sweet Palermo® paprikák története nem csupán egy sikeres fajtanemesítésé,…
Tovább olvasom >