Már létezik teljesen pénztáros nélkül működő Aldi üzlet
Az Aldi meghökkentő újítással rukkolt elő Greenwichben: megnyitotta első pénztár nélküli boltját. Az új üzletben a vásárlóknak már nem kell sorban állniuk vagy a fizetési folyamatot végigjárniuk – helyette egyszerűen csak válogathatnak és gyors fizetést követően távozhatnak.
Az Aldi új boltja nemcsak a hagyományos termékeket kínálja, hanem a különböző alkoholos italokat is, amelyeket a vásárlók egy arcfelismerő technológia segítségével könnyedén megvásárolhatnak. Ez a fejlesztés a már ismert pénztár nélküli boltok, mint az Amazon és a Tesco által bevezetett rendszerek mintájára készült.
A boltban elhelyezett csúcstechnológiás kamerarendszer figyeli a vásárlókat, és az általuk kiválasztott termékeket is nyomon követi. Amikor a vásárlók távoznak, a rendszer automatikusan elkészíti a számlát, így a vásárlás folyamata gyors és hatékony.
Az Aldi már hónapokkal ezelőtt tesztelte az üzletet saját alkalmazottaival, hogy biztosítsa a rendszer zökkenőmentes működését. A kedden indított szolgáltatás célja, hogy megszüntesse az üzletekben tapasztalható hosszú sorokat és elősegítse további hasonló formátumú boltok megnyitását.
A vásárlóknak az Aldi Shop&Go alkalmazást kell letölteniük és regisztrálniuk ahhoz, hogy beléphessenek az üzletbe. Az alkalmazás nemcsak a hétköznapi termékek vásárlását teszi lehetővé, hanem az alkoholt vásárolni kívánó ügyfeleknek lehetőséget biztosít az arcfelismerés útján történő korazonosításra.
Giles Hurley, az Aldi UK and Ireland vezérigazgatója nagy érdeklődéssel várja a vásárlók reakcióit erre az újszerű kezdeményezésre, és hangsúlyozta a greenwich-i csapat kemény munkájának eredményét ebben a projektekben.
Kapcsolódó cikkeink
NGM: az innováció jelenti az élelmiszeripar jövőjét, új fejlesztéseket adott át Fábián Gergely államtitkár
Fábián Gergely, a Nemzetgazdasági Minisztérium iparpolitikáért és technológiáért felelős államtitkára…
Tovább olvasom >A CAFE FREI fejlesztette az ALDI új saját márkás kávéit
Az ALDI Magyarország tovább bővítette együttműködését és termékfejlesztését a CAFE…
Tovább olvasom >Absolute Live: 16 éve a hazai sportitalok trendszettere
2008 óta etalonnak számít a funkcionális sportitalok piacán az akasztói…
Tovább olvasom >További cikkeink
K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >Újrahasznosítható szupermarketet épít az Edeka
Németország vezető üzletlánca, az Edeka fenntartható „Triqbriq fa építési rendszert”…
Tovább olvasom >Az anyák napi költések összege elérheti a 33,5 milliárd dollárt az USA-ban
A National Retail Federation (NRF) és a Prosper Insights &…
Tovább olvasom >