Már létezik teljesen pénztáros nélkül működő Aldi üzlet
Az Aldi meghökkentő újítással rukkolt elő Greenwichben: megnyitotta első pénztár nélküli boltját. Az új üzletben a vásárlóknak már nem kell sorban állniuk vagy a fizetési folyamatot végigjárniuk – helyette egyszerűen csak válogathatnak és gyors fizetést követően távozhatnak.
Az Aldi új boltja nemcsak a hagyományos termékeket kínálja, hanem a különböző alkoholos italokat is, amelyeket a vásárlók egy arcfelismerő technológia segítségével könnyedén megvásárolhatnak. Ez a fejlesztés a már ismert pénztár nélküli boltok, mint az Amazon és a Tesco által bevezetett rendszerek mintájára készült.
A boltban elhelyezett csúcstechnológiás kamerarendszer figyeli a vásárlókat, és az általuk kiválasztott termékeket is nyomon követi. Amikor a vásárlók távoznak, a rendszer automatikusan elkészíti a számlát, így a vásárlás folyamata gyors és hatékony.
Az Aldi már hónapokkal ezelőtt tesztelte az üzletet saját alkalmazottaival, hogy biztosítsa a rendszer zökkenőmentes működését. A kedden indított szolgáltatás célja, hogy megszüntesse az üzletekben tapasztalható hosszú sorokat és elősegítse további hasonló formátumú boltok megnyitását.
A vásárlóknak az Aldi Shop&Go alkalmazást kell letölteniük és regisztrálniuk ahhoz, hogy beléphessenek az üzletbe. Az alkalmazás nemcsak a hétköznapi termékek vásárlását teszi lehetővé, hanem az alkoholt vásárolni kívánó ügyfeleknek lehetőséget biztosít az arcfelismerés útján történő korazonosításra.
Giles Hurley, az Aldi UK and Ireland vezérigazgatója nagy érdeklődéssel várja a vásárlók reakcióit erre az újszerű kezdeményezésre, és hangsúlyozta a greenwich-i csapat kemény munkájának eredményét ebben a projektekben.
Kapcsolódó cikkeink
Mintegy 5 millió eurót fordít zöld energiára az Aldi Írországban
Az Aldi Ireland bejelentette, hogy 5 millió eurós beruházással energiatakarékos…
Tovább olvasom >Dr. Kozák Tamás: „A magas inflációnak hosszú az árnyéka”
A 2024-es év gazdasági folyamatai érzékenyen érintették a hazai kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >