Már közel 100 üzletben ment élelmiszert a PENNY és a MUNCH

Szerző: Trademagazin Dátum: 2023. 11. 28. 12:07

Már Budapest teljes területén, valamint Baranya, Békés, Csongrád-Csanád, Hajdú-Bihar, Komárom-Esztergom, Győr-Moson-Sopron, Pest és Vas vármegyékben is elérhető a PENNY üzleteiben a Munch egyre népszerűbb élelmiszermentő szolgáltatása. A 65 újonnan csatlakozó egységgel a kiskereskedelmi üzletlánc összesen már 97 boltjában kaphatók kedvezményes élelmiszercsomagok.

Nyolc vármegyében és Budapesten érhetőek el kedvezményes árú élelmiszercsomagok

Az üzletlánc és az online platform célja, hogy együttes erővel vegyék fel a harcot az élelmiszer-pazarlás ellen. A 2023 tavaszán indult együttműködés már most jelentős eredményeket tud felmutatni: a több mint 10 000 muncholó eddig közel 30 000 csomagot mentett meg, több mint 90 millió forint értékben. A PENNY üzletekben kétféle Munch-csomagból választhatnak a vásárlók: zöldség-gyümölcs és vegyes meglepetés termékekből összeállítotthoz juthatnak hozzá minimum 50 százalékos kedvezménnyel. A csomagok népszerűségét és a vásárlók elégedettségét mi sem bizonyítja jobban, hogy a Munch ételmentő közösség Facebook csoportjaiban eddig közel 1,6 millió felhasználóhoz jutottak el a bejegyzések.

Az érdeklődők a Munch alkalmazáson vagy weboldalon keresztül vásárolhatják meg a meglepetéscsomagokat, amiket aztán egy előzetesen megadott idősávban vehetnek át a kijelölt PENNY üzletben. A csomagokba rövid lejárati idejű vagy fogyasztásra még teljes mértékben alkalmas, de nem szabványos külalakú termékek kerülnek a kiemelkedően kedvezményes árért.

„Büszkék vagyunk rá, hogy egyre inkább haladunk a kitűzött fenntarthatósági törekvéseink felé, hiszen így még több terméket menthetünk meg a kidobástól. Már korábban elindítottuk a Girbe-gurba fantázianevű termékeink értékesítését, így a külsőre nem tökéletes, ám minőségre kiváló beltartalmú zöldségeket és gyümölcsöket vásárlóink kedvezményes áron szerezhetik be. Ennek tökéletes kiegészítője a Munch, hiszen így több pénz marad a magyar háztartások zsebében és kevesebb étel végzi a szemetesben”

– nyilatkozta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.

„A PENNY-vel való stratégiai partnerség nemcsak a Munch-nak jelent egy újabb szintet, hanem egy kiváló példa arra, hogy a kis-kereskedelmi szektor hogyan járulhat hozzá egy fenntarthatóbb jövőt kínáló változáshoz. Külön örülünk, hogy a csatlakozott üzletek nagy része Budapesten kívül található, így a Munch országos partnerhálózatát tudjuk az együttműködéssel jelentősen erősíteni”

 – nyilatkozta Perepelica Kirill a Munch társalapítója.

Kapcsolódó cikkeink