Már az interneten is elérhető az InBev ügyfélszolgálata
Az InBev Business Service Center új, internetes alkalmazást vezetett be BSC on-line néven, mellyel a cég ügyfelei és beszállítói jobb kiszolgálását szeretné elérni.A csatlakozó ügyfelek a
jövőben a BSC Online segítségével
bármilyen pénzügyi információt
illetve dokumentummal kapcsolatos kérdést egyszerűen
továbbíthatnak a cég felé. A telefonos
vagy e-mailes ügyintézés helyett a B2B alkalmazás
segítségével a partnerek bármely
időpontban regisztrálhatják kéréseiket
bármely internetre csatlakoztatott számítógépről.
Az ügyfél bármikor ellenőrizheti a regisztrált
kérelem státuszát illetve megnézheti a
BSC által tett bejegyzéseket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >