Már 100000 hozzáférési ponttal rendelkezik a DHL Európában
A DHL eCommerce a múlt héten felavatta 100 000. hozzáférési pontját Európában. A csomagküldő hálózatban immár 80000 szolgáltatáspont és 20000 csomagautomata működik, és ezzel a kontinens legnagyobbja és legsűrűbbike.
A DHL Group e-kereskedelmi logisztikai specialistája, a DHL eCommerce a lengyelországi Varsóban nyitotta meg legújabb hozzáférési pontját. A hozzáférési pontok olyan szolgáltatáspontok (vagy csomagküldő üzletek) vagy csomagautomaták, ahol az ügyfelek csomagokat küldhetnek, adhatnak fel vagy vehetnek át.
A hálózat jelenleg Európa 28 országában aktív. Partnerségei behálózzák a kontinenst, például Lengyelországban közös vállalatot hozott létre a Cainiaóval, az Alibaba logisztikai részlegével. A közelmúltban a vállalat felvásárolta a török MNG Kargo csomagküldőt, hogy ezzel megszilárdítsa törökországi pozícióját.
A vállalat nemrégiben 100 millió eurót fektetett hollandiai hálózatába, ahol 2025-ben nyitja meg ötödik országos szortírozó központját.
Az európaiak legalább 24 százaléka szeretné, ha a csomagjait hozzáférési pontokon kézbesítenék, ami a világon a legmagasabb arány. Emellett 70 százaléka tartana igényt arra, hogy a kézbesítési feltételeket az utolsó pillanatban is megváltoztathassa.
Kapcsolódó cikkeink
Gyorsítósávon a szállítmányozás
A szállítmányozás az FMCG iparág központi eleme és a globális…
Tovább olvasom >Bankrate: Háromból egy amerikai vásárló kevesebbet tervez idén az ünnepekre költeni
Egy friss jelentés szerint a magas kamatlábak és az infláció…
Tovább olvasom >E-kereskedelmi akciótervet dolgoz ki a német kormány
Robert Habeck német gazdasági miniszter e-kereskedelmi akcióterv kidolgozásába kezdett, mellyel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tej, méz és tojás: drasztikus áremelkedések és kihívások a hazai termelők számára
A tej, méz és tojás, amelyek a magyar háztartások alapvető…
Tovább olvasom >Nagy Márton adminisztratív eszközökkel ösztönözné a hazai vásárlást: mit jelent ez a gyakorlatban?
Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter adminisztratív lépéseket fontolgat annak érdekében, hogy…
Tovább olvasom >A kötelező akciókon túl – több mint 600 újabb termék árát stoppolta be a Tesco
A Tesco a kötelező akciózás kivezetése után is folyamatosan csökkenti…
Tovább olvasom >