Már 100000 hozzáférési ponttal rendelkezik a DHL Európában
A DHL eCommerce a múlt héten felavatta 100 000. hozzáférési pontját Európában. A csomagküldő hálózatban immár 80000 szolgáltatáspont és 20000 csomagautomata működik, és ezzel a kontinens legnagyobbja és legsűrűbbike.
A DHL Group e-kereskedelmi logisztikai specialistája, a DHL eCommerce a lengyelországi Varsóban nyitotta meg legújabb hozzáférési pontját. A hozzáférési pontok olyan szolgáltatáspontok (vagy csomagküldő üzletek) vagy csomagautomaták, ahol az ügyfelek csomagokat küldhetnek, adhatnak fel vagy vehetnek át.
A hálózat jelenleg Európa 28 országában aktív. Partnerségei behálózzák a kontinenst, például Lengyelországban közös vállalatot hozott létre a Cainiaóval, az Alibaba logisztikai részlegével. A közelmúltban a vállalat felvásárolta a török MNG Kargo csomagküldőt, hogy ezzel megszilárdítsa törökországi pozícióját.
A vállalat nemrégiben 100 millió eurót fektetett hollandiai hálózatába, ahol 2025-ben nyitja meg ötödik országos szortírozó központját.
Az európaiak legalább 24 százaléka szeretné, ha a csomagjait hozzáférési pontokon kézbesítenék, ami a világon a legmagasabb arány. Emellett 70 százaléka tartana igényt arra, hogy a kézbesítési feltételeket az utolsó pillanatban is megváltoztathassa.
Kapcsolódó cikkeink
Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot
A hazai e-kereskedőknek mindössze 13,5%-a kínál retail média szolgáltatásokat beszállítóinak,…
Tovább olvasom >Prés alatt a gyümölcslépiac
A gyümölcslépiac dinamikusan változó szegmense az FMCG szektornak, ahol a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >