Már 100000 hozzáférési ponttal rendelkezik a DHL Európában
A DHL eCommerce a múlt héten felavatta 100 000. hozzáférési pontját Európában. A csomagküldő hálózatban immár 80000 szolgáltatáspont és 20000 csomagautomata működik, és ezzel a kontinens legnagyobbja és legsűrűbbike.
A DHL Group e-kereskedelmi logisztikai specialistája, a DHL eCommerce a lengyelországi Varsóban nyitotta meg legújabb hozzáférési pontját. A hozzáférési pontok olyan szolgáltatáspontok (vagy csomagküldő üzletek) vagy csomagautomaták, ahol az ügyfelek csomagokat küldhetnek, adhatnak fel vagy vehetnek át.
A hálózat jelenleg Európa 28 országában aktív. Partnerségei behálózzák a kontinenst, például Lengyelországban közös vállalatot hozott létre a Cainiaóval, az Alibaba logisztikai részlegével. A közelmúltban a vállalat felvásárolta a török MNG Kargo csomagküldőt, hogy ezzel megszilárdítsa törökországi pozícióját.
A vállalat nemrégiben 100 millió eurót fektetett hollandiai hálózatába, ahol 2025-ben nyitja meg ötödik országos szortírozó központját.
Az európaiak legalább 24 százaléka szeretné, ha a csomagjait hozzáférési pontokon kézbesítenék, ami a világon a legmagasabb arány. Emellett 70 százaléka tartana igényt arra, hogy a kézbesítési feltételeket az utolsó pillanatban is megváltoztathassa.
Kapcsolódó cikkeink
Több ezer magyar webáruház válhat potenciális hirdetési felületté
A hazai e-kereskedőknek mindössze 13,5%-a kínál retail média szolgáltatásokat beszállítóinak,…
Tovább olvasom >Új év, új és régi kihívások a logisztikában: 2025-ben hullámvasúton érezheti magát a szektor
Az elmúlt években jelentős számú gazdasági megpróbáltatás volt hazai és…
Tovább olvasom >A Waberer’s lesz a GYSEV Cargo Zrt. többségi tulajdonosa
A Waberer’s International Nyrt. 70 százalékos részesedést szerez a GYSEV…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több száz oldalas jelentés készült a világ jövőjéről
Több száz oldalas tudományos jelentés készült a világ jövőjéről, amelyből…
Tovább olvasom >A Beyond Meattel társulva kínál a McDonald’s növényi csirkefalatokat Franciaországban
Új növényi alapú terméket vezetett be a McDonald’s a Beyond…
Tovább olvasom >Így csökkenthetik négy lépésben a cégek higiéniai karbonlábnyomukat
Okos megoldásokkal a cégek csökkenthetik a hulladék mennyiségét, mérsékelhetik ökolábnyomukat,…
Tovább olvasom >