Magyarországon egyedülálló együttműködést indított a MediaMarkt és a Vodafone
A tavaly év végén indult próbaüzem sikerét követően, január 18-tól már az összes magyarországi MediaMarkt áruházban megvásárolhatóak a Vodafone előfizetései mobilkészülékekhez. Magyarországon ez az első és egyetlen ilyen komplex, vásárlóbarát megoldás, melyben egy kiskereskedelmi egység a teljes mobiltelefon-választékát szolgáltatói támogatással, előfizetéssel kínálja vásárlói felé.
Decemberben indult a tesztüzeme a MediaMarkt és a Vodafone együttműködésének, melynek keretein belül mostantól nem csak a szolgáltató üzleteiben, de Magyarország egyik legnagyobb műszaki áruházláncánál is vásárolhatnak az ügyfelek mobilkészülékeik mellé Vodafone előfizetést. A szolgáltatás bevezetésével a MediaMarkt célja a minél teljesebb körű szolgáltatás biztosítása vásárlói számára. A szolgáltatást folyamatosan terjesztették ki az elmúlt időszakban az áruházakban, január 18-ra – a Shop in Shop áruházak kivételével – az összes magyarországi üzletben elérhetőek a Vodafone mobil előfizetéses konstrukciói.
„A MediaMarkt mindenkori elsődleges célja, hogy vevői számára a lehető legjobb vásárlási élményt nyújtsa. Fontosnak tartjuk, hogy a nálunk beszerzett termékhez minden releváns szolgáltatás elérhető legyen a fogyasztók számára. Az évek alatt éppen ezért dinamikusan bővítettük kapcsolódó szolgáltatásaink körét. A Vodafone a világ egyik legnagyobb és legismertebb telekommunikációs cége, amelynek a MediaMarkt-hoz hasonlóan szenvedélye a vásárlói elégedettség. Ez a közös elhivatottság egy nagyszerű alapot teremtett az együttműködésre”
– mondta el Szilágyi Gábor, a MediaMarkt Magyarország ügyvezető igazgatója.
A Magyarországon forradalminak számító együttműködés mögött egy több éves, komoly szervezési, rendszer- és humánerőforrás fejlesztési folyamat áll, melynek eredményeként a két vállalat IT-rendszerét és ügymenetét sikerült összehangolni, és ügyfélbarát módon megalkotni. A MediaMarkt a Vodafone-nal együttműködve az első olyan kereskedő itthon, aki a teljes mobiltelefon választékát operátori támogatással, előfizetéssel, egy komplex szolgáltatáscsomaggal kínálja a vásárálóinak. A vásárlók így az ország legszélesebb mobiltelefon kínálatából válaszhatnak készüléket, 2 éves új Vodafone előfizetés esetén akár a megszokottnál nagyobb kedvezményekkel. Igény esetén az újonnan vásárolt telefon azonnali használatbavételét a kollégák a helyszínen adatmentéssel, készülékbeállítással, készülékvédelemmel (kijelző és hátlapvédő) is segítik.
Kapcsolódó cikkeink
Erre a 4 informatikai kihívásra érdemes figyelni 2024-ben
A vállalatok gyorsan adaptálják a rohamtempóban fejlődő informatikai megoldásokat, kevésbé…
Tovább olvasom >Kutatás: 200 ezer alatt költenénk rá, mégis számít a márka – magyarok és a mobilvásárlás
A magyarok többsége akkor vesz új telefont, ha az előző…
Tovább olvasom >Mit tehetnek a vállalatok a munkahelyi jóllét érdekében?
A munkahelyi jóllét csak egy jól hangzó fogalom, vagy a…
Tovább olvasom >További cikkeink
FAO: Itt az idő, hogy valósággá tegyük az egészséges, tápláló és megfizethető étrendhez való jogot
Az idei élelmezési világnap témája „Az élelemhez való jog a jobb életért…
Tovább olvasom >Stabilizálódott a termőterület nagysága a hazai dohányágazatban
Az ágazat szereplői bizakodással vetették bele magukat az idei munkába…
Tovább olvasom >Beindulnak az online előfizetéses hűségprogramok Magyarországon
Az előfizetéses hűségprogramok előnyei közül a legvonzóbb a vásárlás teljes…
Tovább olvasom >